איזה סמארטפון עשה לנו את השנה? מסכמים שנה בדיגיטל. צילום: צילום מסך, יוטיוב, יחסי ציבור

איזה סמארטפון עשה לנו את השנה? מסכמים שנה בדיגיטל

שנת 2015 הייתה מלאה בפיתוחים טכנולוגיים, משחקים ותופעות רשת חזקות. מה היה בעולם הדיגיטל השנה? מסכמים את 2015

 

 

 

בתחום הגיימינג: Bloodborne

למרות שיצאו השנה הרבה משחקים טובים, החלטתי לבחור דווקא במשחק הזה. המשחק מכניס אתכם לנעליים של צייד ובלי שום הסברים מעביר אתכם למפה הראשונה. המשחק בנוי כך שאם מתתם (ותאמינו לי שתמותו הרבה), אתם לומדים משהו חדש. בסופו של דבר, זה גורם לכם לנסות את כל הדברים האפשריים בשביל לעבור את המכשול שנתקלתם בו. במשחק יש מגוון עצום של כלי נשק, של מפות, של מפלצות ושל בגדים.

 

אישית, אני ממש אהבתי את המשחק. מדובר על משחק בעל עיצוב מטורף, צבעים חזקים וגרפיקה נהדרת. המשחק לאט-לאט שואב אתכם להמשיך ולשחק עוד. נקודות נוספות טובות שהיו במשחק היו הסאונד והדם. הסאונד המלחיץ שנכנס בדיוק מתי שצריך אותו, וכמות הדם שיוצאת מכל מפלצת שהורגים - מסתכמים למשחק שהוא פשוט מהנה, מיוחד, שואב ומטורף. אני נתתי למשחק 10 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

בתחום הרשת: שיימינג

למרות שהשנה ראינו תופעות רשת חזקות (כמו שבת היום, פארודיות שונות לשירים וכן הלאה) החלטתי לבחור דווקא את התופעה שהשפיעה עלינו הכי הרבה, והיא תופעת השיימינג. תופעת השיימינג בהגדרתה היא תופעה של פגיעה באדם או במותג באמצעות האינטרנט, ובפרט באמצעות הרשתות החברתיות - שרק הרחיבו את האפשרויות לעשות שיימינג.

שיימינג לאו דווקא יכול להיות רע. ראינו השנה כבר כמה מקרים משעשעים של שיימינג מבלי לנסות לפגוע, כמו לדוגמה זוג ההורים שהחליטו להצטלם כמו הבת שלהם והחבר שלה. מעבר לכך, ראינו שתופעת השיימינג תפסה תאוצה כה רבה, עד כדי שהפסטיגל השנה עסק בנושא הזה עם שיר השיימינג. נקווה שהתופעה לא תמשיך איתנו לשנה הבאה.

 

בתחום הסלולר: LG V10

אז הפעם לא תראו פה אפל או סמסונג, עכשיו הגיע תור של חברה קוריאנית בשם LG. למשך זמן רב שמענו על סדרת ה-G שלהם, אבל הפעם ארצה לתת במה למכשיר אחר, ל/V10. אנחנו מדברים על מכשיר בעל עיצוב יוקרתי לחלוטין (אל מתכת או זהב 20 קראט!), גב סיליקון שמגן מפני שריטות ולכלוכים, 2 מצלמות קדמיות לצילום סלפי רחב יותר (120 מעלות במקום ה-80 הרגילות), חיישן טביעת אצבע חדש ומכשיר שעמד בתקן עמידות מחמר של הצבא האמריקאי (MIL-STD-810) והבדיקות נערכו על ידי צד שלישי. 

© יחצ

למכשיר יש כמה פיצ'רים ממש מיוחדים. לדוגמה, SnapEditor יקנה לכם אפשרות לצלם מלא סרטונים של שלוש שניות עד דקה ובעצם הוא מחבר את כל הסרטונים לסרטון אחד מלא. בנוסף, AutoEditor יחתוך לכם את הסרטון הארוך ל-15 שניות שתוכלו להעלות לאינסטגרם. המכשיר עניין אתכם? המחיר של המכשיר יחל מ-3,380 שקלים לגרסת 32GB ו-3,630 שקל לגרסת 64GB, הוא ישווק בארץ בגוונים שחור ולבן.

© יחצ

 

תגובות