לא רק תלמידי תיכון: IPY - ערוץ יוטיוב ספורטיבי במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

לא רק תלמידי תיכון: IPY - ערוץ יוטיוב ספורטיבי במיוחד

שלושה חברים מוכשרים החליטו לשתף את העולם בכישרון המיוחד שלהם - טריקים מגניבים במיוחד בספורט. ראיון מיוחד

תכירו את יואב, עידו ופלג בני 16 מכוכב יאיר, חברים מהגן ומשחקים כדורסל באופן מקצועי שהקימו את IPY Trickshots, ערוץ יוטוב ישראלי שיגרום לכם להתלהב מטריקים ספורטיביים שונים. ערוץ היוטוב שלהם מתאפיין בעיקר בזריקות כדור (ועוד חפצים) ממקומות ממש לא שגרתיים אל עבר הסל. תפסנו אותם לריאיון קצר בשביל לראות איך הם עושים את זה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

איך מגיעה ההשראה לערוץ ולסרטונים?

"האמת שזה התחיל כשראינו סרטונים של 'Dude perfect' ומאז החלטנו לעשות אותו דבר בישראל. ראינו שאין trickshot בארץ אז הכנו בהתחלה סרטון לחברים והחברים מאוד התלהבו. לכן, החלטנו להרחיב את זה ולפתוח ערוץ יוטיוב".

 

שאלנו אותם איך אנשים הגיבו על הסרטונים. "התגובות של החברים שלנו תמיד תומכות, אם זה מבית הספר או אם זה מהישוב. גם אנשים מבחוץ אנחנו מקבלים תגובות ביוטיוב פידבק חיובי" הם מספרים לנו.

יכול להיות שאתם מלצמים והכדור לא נכנס לסל? 

עידו ישר עונה: "לא, אנחנו מצליחים הכל בטייק הראשון", הוא צוחק וממשיך, "סתם לא, ברור שיש מצב שהכדור לא נכנס". פלג משלים ואומר "זה לוקח זמן, לא תמיד בניסיון הראשון אנחנו קולעים". ליואב היה דבר מה חשוב להוסיף והוא ש"אנשים חושבים שלוקח לנו שעתיים להצליח כל קליעה ושלקח לנו שבועיים לצלם את הכל. זה לא נכון. לוקח לנו חצי שעה כל זריקה בערך".

איך מחלקים את העבודה?

"כל פעם אנחנו מחליפים בתפקידים. זה תלוי איזו זריקה – אם זו זריקה שיותר נוח לאחד מאיתנו לעשות, אז הוא עושה והאחד מצלם, בסופו של דבר מחלקים את העבודה כמה שיותר נוח".

 
תגובות