גם יפה וגם חכם: fossil עם שעון חכם בעיצוב קלאסי. צילום מסך מיוטיוב

גם יפה וגם חכם: fossil עם שעון חכם בעיצוב קלאסי

השעון החדש של חברת השעונים fossil נראה כמו שעון רגיל לגמרי עם עיצוב יפה ואלגנטי אבל תופתעו לגלות שזוהי בעצם קולקציית שעונים חכמים שנראים כמעט לחלוטין כמו שעונים רגילים

חברת השעונים fossil החליטה שגם היא רוצה שעון חכם, והכריזה על שעון חכם במראה קלאסי. השעון החדש תומך בכל המכשירים, במכשירי אנדרואיד ואפל כאשר עד היום הם היו מותאמים למכשירים ספציפיים. ניתן לומר כי יש פה פריצת דרך בשעונים החכמים. מעולם עוד לא יצא שעון חכם שנראה כה אלגנטי וכמעט שאינו מסגיר את העובדה שהוא שעון חכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השעון מגיע בשלל צבעים. ישנם דגמים לנשים, לגברים ואף כאלה שהם יוניסקס (כלומר גם לגברים וגם לנשים), פוסיל היא אחת מחברות השעונים הראשונות שמבינה כנראה כי העתיד הוא שעונים חכמים ויוצאת עם ליין משלה, אך לפי השמועות עוד כמה חברות שעונים עומדות להוציא ליין דומה.

© צילום מסך מיוטיוב

ועכשיו למפרט הטכני, המפרט הטכני אינו מאכזב אך מעט צפוי: השעון מגיע עם הרזולוציה הרגילה לשעונים עגולים, סוללה הנטענת מ0% ל100% בשעה ו40 דקות והוא נגד מים, יתרון קריטי כשמדובר בשעון שנמצא מרבית היום על היד. אין לו מד דופק, שזה דבר בסיסי הנמצא כמעט בכל שעון חכם בימינו (למרות שזה לא נחוץ כל כך...), חיי הסוללה הם ליום שלם, וכמו שנאמר לעיל, הכל ממוצע וקיים כבר.

לסיום, פוסיל השיקו קולקצייה של שעונים חכמים במסווה לשעונים אופנתיים רגילים, דבר הפותח אפשרויות רכישה רבות לכאלו אשר תמיד רצו שעון חכם אבל בגלל העיצובים הממוחשבים שלהם שמסגירים ישר כי מדובר בשעון חכם לא רכשו בסוף, כעת יוכלו להיות רגועים כי השעון שלהם גם באופנה וגם חכם.

תגיות
תגובות