Shorty Stories: מי הם יוצרי הרשת המשפיעים בישראל?. שני צדיקריו

Shorty Stories: מי הם יוצרי הרשת המשפיעים בישראל?

סיכמנו לכם את כל מה שקרה ב-Shorty Stories Awards, אירוע היוצרים והמשפיעים ברשת שבא לראשונה לישראל. אז מי יוצר הרשת המשפיע ביותר בישראל?

אמש התקיים לראשונה טקס ה-Shorty Awards הישראלי, במועדון ה-"בסקולה" שבתל אביב. ה-Shorty Awards הוא טקס שמתקיים מדי שנה בניו יורק ומתמקד בציון יוצרי רשת במגוון תחומים. האירוע הישראלי התקיים ביוזמת ארגון Vibe Israel, ארגון ללא מטרות רווח שמוביל יוזמות לחיזוק המותג 'ישראל' בעולם ומפעיל פרויקטים שונים במטרה לשווק לעולם את יתרונותיה היחסיים של ישראל. הארגון פועל כדי לשנות את השיח העולמי על ישראל, משיח על קונפליקט מדיני, לשיח על חדשנות, יצירתיות ויזמות. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האירוע בהנחיית ליאור פרידמן נפתח בהופעתה של הזמרת שפיטה. לאחר מכן נשאו דברים כמה ממארגני האירוע. ינון לנדנברג, יו"ר ועדת השופטים: "היה לנו הכבוד לקחת חלק בבחירת כוכבי הרשת המובילים בישראל... בתהליך השיפוט נמדדו פרמטרים שונים כגון מקוריות, חדשנות באופן השימוש במדיות החברתיות, איכות הביצוע וחיבור לנרטיבים של המותג 'ישראל'. גילינו יוצרים רבים ומוכשרים והבחירה בזוכים לא היתה פשוטה". גרג גלאנט, מנכ"ל ומייסד טקס פרסי השורטי בניו יורק: "אנחנו מתרגשים להפיק את האירוע הראשון שלנו מחוץ לארה"ב, ובמיוחד כאן בישראל, שיש בה כל כך הרבה יוצרי תוכן מוכשרים".

© שני צדיקריו

ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית Vibe Israel: "ללא ספק הזוכים מהווים שגרירים נהדרים של ישראל בעולם. אנו מקווים להפוך את הפרסים הללו למסורת שנתית". אחריהם, עלה כוכב הרשת המצליח עם למעלה מ-10 מיליון עוקבים, תומאס סנדרס, לבמה וסיפר את סיפור הצלחתו האישי ברשת, ובנוסף הוא ענה על שאלות מהקהל וחלק טיפים להצלחה. לסיום סנדרס לא וויתר על לזרוק לאוויר כמה מילים בעברית כמו "סבבה" ו"אחלה".

אחרי סנדרס עלו לבמה זה אחר זה ארבעה כוכבי רשת נוספים: אליזבת' יקובנקו, ארון צ'וונינג, שרה הופקינס ובנג'מין קהן ששהו בישראל במשך השבוע במסגרת סיור #VibeVideo של Vibe Israel. הכוכבים חלקו את חוויותיהם מהשבוע שלהם בישראל וגם הדגימו את שליטתם בעברית כשאמרו מילים כמו: "תודה", "שבת שלום", "כן" ו"לא".

לבסוף, חולקו פרסי Vibe Inside. פרסים אלו נועדו לציין את יוצרי הרשת הישראלים שמשפיעים בארץ ובעולם. וועדת הפרס כללה את: ינון לנדנברג - יו"ר הוועדה, עמרי מרכוס, הילית וולברג, ערן גפן, דרור גלוברמן, יניב ויצמן, אליעד עמר, ונטע רייך. נציגים בינלאומיים: ג'ייקוב שווירץ ובן פול.

© שני צדיקריו

הזכיות של פרסי Vibe Inside: יוצר הרשת המשפיע בישראל הינו קותימאן, יוצר הרשת המשפיע בחו"ל הוא וניה היימן, יוצר הרשת המשפיע בישראל עד גיל 18 בחסות פועלים יאנג וטינק הוא רועי עדין, יוצר הרשת המקורי בחסות פיוזטי הוא אביה פרימור, ופרס מפעל חיים על פי בחירת השופטים הוענק לליטל מייזל ועדי פרימירמן. 

לעשירייה הפותחת בקטגוריות היוצרים המשפיעים בישראל והיוצרים הישראלים המשפיעים בחו"ל הגיעו קותימאן, שפיטה, ניר וגלי, וניה היימן, שרוטונים, רועי כפרי, שוגרזאזא , תום יער, יותם פרל, וערוץ הכיבוד. האירוע היה ביוזמת הארגון Vibe Israel. האירוע נערך בשיתופם של בנק הפועלים, פיוז טי, teenk, אל-על ויקב תבור.

© שני צדיקריו
תגובות