זה ויראלי: היומן הדיגיטלי של שרוטונים לשנה החדשה. צילום מסך מיוטיוב

זה ויראלי: היומן הדיגיטלי של שרוטונים לשנה החדשה

החברה הנצפית ביותר ביוטיוב ישראל יוצאת עם יומן ייחודי לתלמידים לשנה החדשה. מה מיוחד ביומן והאם שווה לרכוש אותו? כל הפרטים

שנת הלימודים מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ואחד הפריטים שאנחנו חייבים בתיק שלנו - הוא יומן. חברת "שרטונים", החברה שפועלת כבר במשך עשור ומפיקה מאות סרטונים לחגים, לאירועים ולסליבריטאים מוציאה לקראת שנת הלימודים הקרובה יומן מיוחד לתלמיד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

היומן יכניס אתכם לתוך עולמות התוכן של שרוטונים בעזרת טכנולוגיה ייחודית הנקראת "מציאות רבודה", הטכנולוגיה מחברת בין עצמים פיזיים (כמו שער מגזין) לתוכן וויראלי (כמו ווידאו, דמויות וסאונד). ביומן יש מגוון של סרטונים ואנימציות שהופכות אותו לייחודי כל כך ונותנות לו ערך מעניין ומגניב. ניתן להגיע אל הסרטונים והאנימציות שהיומן מציע בעזרת האפליקציה jumper, פתוחים את האפליקציה, סורקים את סמלי הסריקה שמופיעים לאורך היומן ונהנים מהפיצ'רים השונים שלו.

© יחצ

בין דפי היומן תוכלו למצוא פעילויות קטנות ומהנות כמו "מכתב אהבה" פעילות שבה יש לכם בסיס למכתב אהבה, אתם משלימים שמות של אנשים ומקומות ובסופו של דבר מתקבל מכתב אהבה שאותו אתם גוזרים מהיומן ויכולים לתת לאחד מחבריכם בתור מתיחה, או להשתמש בו כמכתב אהבה אמיתי.

היומן מכיל גם ציון של ימים מוזרים בשנה כמו "יום החמוס העולמי" ו-"יום הלבש את הכלב שלך", סטיקרים מצחיקים והרבה מהדמויות והשירים המוכרים של שרוטונים. בנוסף, אוירו באנימציה מיטב הכוכבים הגדולים ושובצו בימי ההולדת שלהם ובתאריכים המאפיינים אותם. בין הכוכבים תוגלו למצוא את עומר דרור, נועה קירל, דורון וקטריקס, אשלי וקסמן בקשי, נועה פילטר, שגיא ביטבוקס ועוד.

 

את היומן ניתן לרכוש בקרביץ, סטימצקי, הפיראט האדום, צומת ספרים וגם באתר ייעודי שהוקם למטרת מכירה באונליין. בשביל לרכוש את היומן, תוכלו להיכנס לאתר שלהם.

תגובות