סאבסקרייב: לואי קול ונעם בוכריץ. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: לואי קול ונעם בוכריץ

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - לואי קול ונעם בוכריץ

לואי קול

אם אתם אוהבים לטייל בעולם או חולמים לבקר במקומות הכי הזויים, הערוץ של לואי קול מושלם בשבילכם. לואי קול פתח את ערוץ היוטיוב הייחודי שלו FunForLouis בנובמבר 2011. לואי מעלה מדי יום וולוגים מהטיולים והמסעות שלו ברחבי העולם. בערוץ תוכלו למצוא וולוגים רבים ומגוונים מהרחובות הסואנים של ניו יורק ועד הג'ונגלים של דרום אמריקה.

 

צניחות, הליקופטרים וצלילות הם רק חלק רגיל מהטיולים המטורפים שאותם לואי משתף עם כמעט שני מיליון הרשומים שלו. לעיתים תוכלו למצוא חברים שמצטרפים לטיולים של לואי, ביניהם את בת זוגו של לואי - היוטיוברית רייה אנג'יווה שגם מתעדת בערוצה את טיוליהם. הערוץ של לואי מרהיב, מצוין ומעורר בנו רצון לצאת מהבית ולראות עולם.

 עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נעם בוכריץ

נעם בוכריץ פתח את ערוץ היוטיוב שלו, / NoamB /, בינואר 2016. הערוץ שלו הוא דוגמה מצוינת ליוטיוב בהתגלמותו, נעם פשוט יושב ומדבר אל המצלמה. החל מנושאים שחשובים לו, סיפורים רנדומלים, שאלות ותשובות, וולוגים, ועד שיתופי פעולה עם יוטיוברים אחרים כמו ליאור גדעוני

 

נעם אומנם פתח את ערוץ היוטיוב שלו בינואר, אבל ממש לאחרונה מספר הרשומים שלו עבר את ה10,000. מספר מאוד מרשים לערוץ יוטיוב צעיר. חוץ מהערוץ הראשי שלו לנעם יש עוד ערוץ NoamBlog שאליו הוא מעלה סרטונים יותר אישיים כמו שידורי לייב, קאברים ורמיקסים לשירים וסרטונים קצרים אחרים.

תגובות