איך לא שמנו לב לזה קודם? עובדות שיהרסו לנו את הילדות. צילום מסך מפייסבוק

איך לא שמנו לב לזה קודם? עובדות שיהרסו לנו את הילדות

כולנו גדלנו על ביטויים וסדרות שונים, ולפעמים אנחנו מבינים משהו לא נכון. הנה כמה עובדות שכנראה לא ידעתם עליהם קודם, ואף עלולות להרוס לכם את הילדות

כל יום אנו מגלים פרט חדש שלא ידענו עליו קודם, זה יכול להיות מילה שאמרנו לא נכון, או שיר ואפילו דמות שלא ידענו עליה משהו קודם. הנה כמה מהעובדות שאם לא ידעתם, אז כנראה שעכשיו ילדותכם תיהרס.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גשם גשם משמים

כולנו מכירים את שיר הילדים "גשם גשם משמים", אך יש משפט מסוים בשיר שרוב האנשים נוטים להתבלבל בו בלי לשים לב לכך. הצורה הנכונה של השיר היא "גשם גשם משמים, קול המון טיפות המים", זאת בעוד שאנשים חושבים שהצורה הנכונה היא "גשם גשם משמים, כל היום טיפות המים".

עוגה עוגה במעגל נחוגה

בנוסף, אותו שיר ששרתם בגן, זה שרקדתם מסביב איתו, השיר "עוגה עוגה". חשבתם פעם על המשמעות של עוגה? אני יכול לאשר בשבילכם שלא מדובר במאכל המפורסם שגורם לכולנו לקפוץ משמחה, אלא מדובר במילה עוגה שלוקחת את משמעותה מהמילה "עוג". אם נחפש את המילה עוג במילון, נמצא שההגדרה היא מאכל בצורת עיגול, כלומר, כאשר אנו שרים "עוגה עוגה עוגה" אנו בעצם אומרים נסתובב בעיגול ולווא דווקא אומרים משהו על המאכל עוגה.

איך אומרים בורקס ברבים?

חלק ממה שמאפיין את מדינתנו זה סרטי בורקס, ואפילו הבורקס עצמו. אך כשאתם אומרים "בורקסים" זו שגיאה דקדוקית חמורה. בורקס זו צורת הרבים, לא בורקסים, וכאשר אנו רוצים להשתמש בצורת היחיד של המילה, עלינו להגיד בורקה ולא בורקס.

כוכבת ילדים מטילה אימה?

מזהים את הילדה המפחידה מסרט האימה הצלצול? הלא זאת לילו מסדרת האנימציה לילו וסטיץ. כן אותה ילדה קטנה שמבלה רבות עם המפלצות המוזרות שלה, היא גם אותה ילדה מהקלטת אשר יוצאת מהבאר ומהטלוויזיה והורגת את כל מי שיושב מולה. מצמרר.

מה שמה האמיתי של בילבי?

בילבי היא הילדה המצחיקה והחזקה עם הצמות הכתומות והנמשים מהטלוויזיה. היא גם גיבורת העל מסדרת הספרים המוכרת בילבי. במקור, ובעיקר במדינות בהם דוברים את השפה האנגלית, שמה של בילבי הוא פיפי. כן זה אמנם אסוציאציה מצחיקה, אבל זהו שמה המקורי של הדמות בספרים.

מריו והקופסא

כל מי שבנינו שיחק במשחק של מריו, יודע שכדאי לקפוץ אל הקפסאות בשביל לזכות באוצר משתנה. כולם חושבים שעם הראש מריו פוגע בקופסא, מה שלא נכון. מריו מרים את ידו ומכה עם אגרופו בשביל להוציא את האוצר.

תגובות