מחזור בצה"ל: כוכבת הרשת תותית מתגייסת לעזרת הבנות. צילום מסך מיוטיוב

מחזור בצה"ל: כוכבת הרשת תותית מתגייסת לעזרת הבנות

קוטקס משיקים את ערכת רש"ב, ערכה להתגברות על המחזור בזמן שהותכן בצבא, בקמפיין דיגיטלי חדש בכיכובה של סנסציית הרשת "תותית". כל הפרטים

קוטקס משיקים קמפיין דיגיטלי חדש ואחת הדמויות הכי ססגוניות ברשת מתגייסת לעזרה, במראה צבעוני ובז'רגון ההומוריסטי האהוב שלה פונה "תותית" למתגייסות טריות וחיילות ומספרת להן על הערכה החדשה והייחודית של קוטקס -  רש"ב: ראש שקט במחזור.

 עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© צילום מסך מיוטיוב

ערכת רש"ב הייחודית מכילה מארז תחבושות קוטקס בגודל מלא וצ'יפ בלעדי שתפקידו לסייע לכן בשמירה על פריטים שחשובים לכן ועלולים ללכת לאיבוד. מחברים חלק אחד מהצ'יפ לכיס, ואת החלק שני לפריט שלא רוצים לאבד וברגע ששני החלקים מופרדים הצ'יפ מצפצף ומתריע.

הרעיון התקשורתי מאחורי המהלך הוא להציע לכן - המתגייסות, ערכה שתעניק לכן ראש שקט במחזור גם בזמן הטירונות והשירות בצה"ל ע"י שני מרכיבי הערכה. התחבושת של קוטקס תעזור לכן להימנע מפספוסים בזמן המחזור ותשקיט את הרעש הפנימי שנוצר עקב החששות של קבלת מחזור בימי הטירונות והצ'יפ הייחודי יעזור לכן לא לאבד את הפריטים החשובים לכן.

 

בנוסף לערכה, קוטקס משיקה מהלך חדשני המיועד לקהל המתגייסות בשם "בוט תותית" – זהו בוט שיושב בפייסבוק ובו תוכלו לנהל שיחה מהנה והומוריסטית עם דמותה של תותית על כל מה שמתחשק לכן, בדגש על טיפים ועצות לייפסטייל למתגייסת. ניתן להגיע לבוט דרך עמוד רכישת הערכה ודרך עמוד הפייסבוק של קוטקס.

תגובות