#שווה_לעקוב: הכירו את dvirbar שיגרום לכם להזיל ריר. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את dvirbar שיגרום לכם להזיל ריר

וגם השבוע תקבלו חשבון אינסטגרם ששווה לעקוב אחריו. והפעם נרוץ מפה רעבים ישר אל המקרר. דביר בר, עם חשבון לא אכיל במיוחד. אז למה שווה לעקוב אחריו?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של דביר בר אשר מנהל חשבון אינסטגרם אשר כמות התמונות שלו גדולה מכמות העוקבים ועוקבים אחריו מעל ל- 4,500 אנשים!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: dvirbar@

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

מה כבר יכול להלהיב בעוד כמה תמונות של אוכל? כנראה שתופתעו, דביר מעלה לרוב תמונות של אוכל עם צבעוניות רבה, סידור צלחת מיוחד וזוויות מגניבות. אבל חוץ מאוכל נמצא שם גם תמונות מיוחדות מהרחוב, מהמסעדות ושל הכלב.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

האינסטגרם שלי הוא למעשה היומן האישי שלי כמו זה שניהלתי במחברת כשהייתי ילד קטן כשעוד לא היו טלפונים ניידים. אני מספר שם הכל, חושף הכל, משתף הכל, עם מינימום פילטרים ומסננים.

© אינסטגרם

אינסטגרם בשבילי זה...

כלי מתעתע. מרבית האנשים משתמשים בו להראות את הדברים הטובים והחיוביים בחיים שלהם ולכן גם צריך קצת להישמר ממנו כי הוא מסתיר רגעים לא נעימים בחיים.

© אינסטגרם

האשטג אהוב

אני לא כזה טיפוס של האשטגים, אבל בגלל שאני צליאקי (רגיש לגלוטן) אני בודק לפעמים את #glutenfree.

התמונה שאני הכי אוהב באינסטגרם שלי

קשה לבחור בין מעל ל- 5,000 תמונות (כן, אני מעלה לא מעט) ובאופן יחסי לא תמצאו אצלי הרבה סלפיז וכאלה אלא בעיקר תמונות של אוכל שמהן ממש קשה לבחור. כל תמונה של שחף אחיינית שלי ושל רן בן זוגי גורמות לי חיוך.

© אינסטגרם

תמונה שיש לי ערך רגשי כלפיה

יש תמונה שבה הצטלמתי עם ההורים שלי בכניסה של שרונה מרקט, לכאורה סתם תמונה אבל בעיני היא סוג של סגירת מעגל. שרונה מרקט הם לקוח גדול שלי ועבורי כל פעם שאני מביא את ההורים לאחד מלקוחותי זו הנאה אמיתית וגאווה.

© אינסטגרם

תמונה שהייתי מוחק

אין כזו. לא מתחרט על כלום.

עם פילטר או בלי?

לא ממש אוהב פילטרים, אם כבר אז מבהיר או מכהה תמונה או מחדד בה פרטים אבל לא מת על פילטרים, אוהב תמונות כמה שיותר טבעיות.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

אני מת על חשבון האינסטגרם של ben.gal@ בלי קשר לעובדה שאני גם מת עליו. אני אוהב חשבונות שאין בהם טקסט מתחת לתמונות (אני לא מאלה) ושאני יכול להבין בקלות מה עבר בראש של הצלם באותה סיטואציה. אני מצליח לקבל מהחשבון שלו הצצה לדברים שהוא אוהב ואפילו לערכים שלו.

@ben.gal
@ben.gal © אינסטגרם

טיפ ממני

קשה מאד לא להתפתות ולזייף חיים נוצצים. לנסות להתחמק מזה. נסו לשתף גם רגעים פחות טובים ומוצלחים בחיים שלכם, נסו להעביר מסרים וערכים דרך התמונות והטקסטים, אל תפחדו לשתף, לדבר אל העוקבים, להגיב לתמונות של אחרים (זה מעלה את מעורבות הגולשים גם בחשבון שלכם) ולשים את הלב שלכם על שולחן הניתוחים. זה כיף.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

הפרופיל של דביר משאיר אותנו עם הלשון בחוץ ורצון לשבור את המסך ולאכול. הפרופיל של דביר מלא בתמונות וכנראה שלעולם לא נצליח לראות את כולן. מבינים כי מדובר באדם אשר יודע כיצד לנהל חשבון אינסטגרם מעניין ומושך. אנחנו באמת חושבים ש#שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של דביר:

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות