#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון המיוחד של מקס. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון המיוחד של מקס

הפעם נמליץ לכם לעקוב אחרי משקיען אמיתי, שיכול להשקיע על תמונה אחת אפילו שעתיים! מקס, בן 19, עם חשבון מגניב במיוחד. למה שווה לעקוב אחריו?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של מקס, בן 18 שחוץ מלנהל חשבון אינסטגרם מושקע בעל יותר מ- 19 אלף עוקבים הוא גם חייל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @max164

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

ישר כשפותחים את הפיד של מקס מבינים כי מדובר במקצוען ובמשקיען, כל תמונה ערוכה ברמה גבוהה, מגניבה ומושכת את העין אבל בין כל התמונות הקו המקשר הוא הצבע הורוד אשר ישר קופץ לעיניים.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

הצבעוניות של הפיד באינסטגרם, אופן הצילום והעריכה שאני דואג לכך שבכול תמונה שאני מעלה יהיה רק צבע אחיד בתמונה, וככה אני שומר על הצבעוניות וקשר רציף בין התמונות, בנוסף לזה רוב התמונות שלי יותר מינימליסטיות ולא כוללות הרבה פריטים.  

© אינסטגרם

האשטג אהוב

לא תמיד משתמש, אבל אם כן בדרך כלל זה יהיה אשטג של אימוג׳י לפי מה שמופיע בתמונה.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב באינסטגרם שלי

תמונה של אננס חתוך אשר רואים מבפנים דונאט על רקע ורוד, המון זמן התמונה הזאת הייתה לי בראש ולא בדיוק ידעתי איך אני יעשה את זה וכשצילמתי את התמונה וערכתי אהבתי את התוצאה.

© אינסטגרם

תמונה שיש לי ערך רגשי כלפיה

אני חושב שתמונה של קרוסלה סגורה שצילמתי באיטליה, זאת תמונה שצילמתי לגמרי במקרה ואהבתי אותה ולדעתי יש לה ערך רגשי.

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

עם פילטר אבל לא להגזים.

© אינסטגרם

התהליך שאני עובר לפני כל העלאת תמונה

התהליך מתחיל בחשיבה על רעיון לתמונה, אחר כך להכין את כל מה שצריך בשביל התמונה וכמובן את מה שאני מצלם, אחר כך מצלם ואז עורך שזה בדרך כלל השלב שלוקח הכי הרבה זמן. כל התהליך יכול לקחת בין חצי שעה לשעתיים, זה תלוי ברמת העריכה וההכנה שנדרשת לצילום.

© אינסטגרם

למה רוב הפיד שלי בגווני ורוד סגול?

האמת שאין לזה סיבה מיוחדת, בהתחלה רציתי להוסיף קצת צבע לתמונות ופשוט חשבתי שזה מקורי ויפה ועם הזמן זה נהיה משהו שמזוהה עם התמונות שלי, הייתה תקופה שכל התמונות שלי היו בגוון ורוד, למרות שאני כול הזמן משנה את הצבעים בתמונות אני עדיין משאיר את הצבע הורוד כי לדעתי זה אחד הדברים שמייחד את התמונות שלי. אני פשוט משתדל לגוון ולשנות ולהוסיף כול פעם צבעים אחרים.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

אין חשבון מסוים, יש הרבה חשבונות שאני אוהב בעיקר אלה שאני עוקב אחריהם.

© אינסטגרם

טיפ ממני

תשקיעו ברמת הצילום ועריכת התמונה, תהיו עקביים, שמרו על קו עריכה או צילום אחיד שיקשר בין התמונות, והכי חשוב תהיו מקורים עד כמה שניתן! 

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

הפרופיל של מקס הוא בין המושקעים שיש, רואים את העבודה שהוא משקיע על כל תמונה ותמונה. קונספט הצבעים מגניב במיוחד ומושך את העין. אין ספק שמקס יצירתי מאוד וזה מה שגורם לחשבון שלו להיות כל כך מיוחד. אנחנו באמת חושבים ש#שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של מקס

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות