#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון המעוצב של דייזי דיאמנט. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון המעוצב של דייזי דיאמנט

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. מסגרת לבנה, סדר, ארגון ויופי מייחדים את החשבון השבוע. הפעם דייזי תראה לנו את התמונה הכללית, למה שווה לעקוב אחריה?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של דייזי דיאמנט, בת 26, מעצבת גרפית שמתגוררת ברמת גן. דייזי בחשבון האינסטגרם שלה לא מתעסקת רק בכל תמונה עצמה שהיא מעלה אלא גם בתצוגה הכללית של הפיד שלה, היא בעצם קבעה לעצמה חוקים לאינסטגרם שעל פיהם היא מקפידה להעלות את התמונות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @daisydiament

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

בחשבון האינסטגרם של דייזי הדבר הראשון שנעשה הוא לא בהכרח להיכנס לכל תמונה ולהסתכל אליה, אלא לגלול למטה ולראות את צבעוניות וחוקיות הפיד, את המסגרות הלבנות אשר נמצאות בכל תמונה וזווית התמונה.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי?

באינסטגרם יש יותר דגש על ויזואליות, מראה ועיצוב. ובתור מעצבת, אני מעדיפה את המדיה הזאת מרשתות חברתיות אחרות. חלק מתיק העבודות שלי הוא גם האינסטגרם ולכן אני רואה בזה שילוב של ביזנס ופלז'ר יחד.

© אינסטגרם

מה  מיוחד באינסטגרם שלי

אני שמה דגש רב על המראה הכללי של הפרופיל שלי - הדרך בה כל התמונות נראות יחד כגלריה ולאו דווקא פר תמונה. חשובים לי שילובי תכנים וצבעים נכונים בין תמונה לתמונה והמסגרות שלי מגיעות בסדר ספציפי - פעם לאורך, פעם לרוחב.  אלו חוקים בסיסים שיצרתי לעצמי כדי לשמור על סדר והיגיון פנימי. 

© אינסטגרם

האשטג אהוב

אני כמעט ולא משתמשת בהאשטגים - לא כי אני לא מאמינה בהם. ההפך. הרבה פעמים אני מחפשת דברים בעזרת האשטגים. אני מאוד אוהבת האשטגים של תופעות חברתיות כמו tbt כי הם פחות עוסקים באיך אקבל יותר לייקים ויותר עוסקים בחוויה חברתית. אני גם מאוד אוהבת האשטגים אישיים, אנשים שמייצרים האטשג משלהם של תופעה ייחודית להם. למשל, יש מישהו שהאשטג שלו עוסק בדברים על השולחן שלו בסלון. הוא פשוט יצר לזה תגית למטרה הזו בלבד וזה מגניב. מעבר לזה שזה מגניב זה כיף להיכנס להאשטג עצמו ולראות את כל התמונות בנושא הזה. גם לי יש האשטג שיצרתי לעצמי - daisypalms בעקבות אובססיה קלה לעצי דקל :)

© אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

אני מאמינה שלכל תמונה יש איזה שהוא סנטימט רגשי, בין אם חיובי או שלילי שמשתנה בכל רגע נתון. נכון לעכשיו התמונה האהובה עלי זו התמונה של המים בבריכה. אני לא בן אדם של קיץ, ״אני איש של חורף בין אלפי אנשי ים״ (הקיץ האחרון/שפיות זמנית) ובריכה זו הנחמה הכי גדולה שלי בקיץ. 

בריכה זו הנחמה הכי גדולה שלי בקיץ
בריכה זו הנחמה הכי גדולה שלי בקיץ © אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

עם פילטר. המציאות אומנם מאוד יפה בלי פילטר, אבל לפעמים המצלמה שאתה משתמש בה לא משקפת אותה כמו שצריך ולכן דורשת קצת עזרה בחיזוק הצבעים. מעבר לזה יש לי אובססיה קלה שתמונה תהיה ישרה, אם יש אובייקט ממורכז אז שיהיה בדיוק באמצע, זה קצת כובל אבל אני חושבת שזה משהו שאתה מפתח בלימודי עיצוב שקשה להשתחרר ממנו.

© אינסטגרם

איך אני מצלמת

את רוב התמונות אני מצלמת בעזרת הסלולר מהסיבה הפשוטה שהוא תמיד עלי וככה אפשר לתפוס תמונות ברגע האמת, ברגע שאתה מבחין במשהו מולך ומרגיש את הצורך לתעד. עם זאת, כשאני בחו״ל אני נוהגת להסתובב עם המצלמה האמיתית שלי ומשלבת בין שני העולמות.

© אינסטגרם

מבויים או ספונטני?

יש ויש. זה תלוי מה תפס אותי. לפעמים זה דבר מה שעברתי על פניו או רגע ספציפי ואלו בדרך כלל התמונות הספונטניות. לפעמים זה אובייקט שרכשתי או פרוייקט וזה כבר מצריך תיעוד יותר מבויים.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

אני אומנם קצת משוחדת אבל חשבון האינסטגרם של בת הזוג שלי - יעל (@yaelsc) מהסיבה הפשוטה שאם אני מצלמת יופי, היא מצלמת את הרגעים הכי יפים הרגעים הפשוטים שבדרך כלל חולפים מעלינו - אותם היא תופסת.

@yaelsc
@yaelsc © אינסטגרם

טיפ ממני

שפה ייחודית משלך. זה הכי מרתק. תמונות יפות יש בכל מקום ומעבר ליופי שלהן, הן בדרך כלל משעממות. ברגע שתמונה היא חלק מסגנון, נקודת מבט ייחודית ואפילו שפת עריכה ייחודית זה כבר משנה את כל החוויה ואת הצורה שאתה מסתכל בתמונה.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

נכון שהפיד של דייזי מאוד מושך, אבל גם התמונות עצמן מאוד מעניינות, מושקעות ויפות. דייזי באמת משקיעה חשיבה לא רק על כל תמונה שהיא מעלה אלא גם על התצוגה הכללית של הפיד, דבר שהרבה אנשים לא עושים ולאחר מכן הפיד שלהם יוצר בלאגן בעיניים ואי סדר. אנחנו באמת חושבים ש#שווה_לעקוב אחריה, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של דייזי

© אינסטגרם

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות