פארודיה על מלול: מני רלחה מקפיצה בסרטון חדש. יוטיוב

פארודיה על מלול: מני רלחה מקפיצה בסרטון חדש

זוכרים את הסרטון הפרובוקטיבי של אחיות מלול שעלה לפני כמה ימים? שחר סויקיס, בתור מני רלחה, החליט לעשות פארודיה על זה ומותיר אותנו עם פה פעור. כל הפרטים

ביום ראשון בערב, התאומות מלול הוציאו קליפ ויראלי העונה לשם "אני מקפיצה". עם תפאורה מוגזמת, לבוש מינימלי ומוזיקה רדודה, האחיות מנסות להתחיל את דרכן בתור זמרות (לאחר כיכובן בריאליטי "היפה והחנון"). לכן, גם מני רלחה מנסה את מזלה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בסרטון אפשר לראות את סויקיס מחקה את הבגדים של אחיות מלול, משנה את המילים המקוריות ובדרך מצליח להכניס הקשר לא ברור ל...ביסלי? צפו ותחליטו.

 

"באתי רק לרקוד להשתחרר
תעוף מפה אידיוט יש לי חבר
הצעות לא מפסיקה לקבל
מני מקפיצה אתה נהיה פוזל

מני מקפיצה

ילדה שיער בלחיים
נוזל לאבא כסף בידיים
רעל עכברים זה לא מזיז לי
מעיפה אותם ביסלי
אני לא באה להשוויץ
אבל יוצא שאני שאפה זה מלחיץ
גונבת את השואו גם ברגיל
הלילה לא נגמר כי הוא עדיין לא התחיל (יש אור)
נרקוד ונתעלף תעוף מפה, איף.
נשתה עוד פטל, כלב נלטף
את הפזמון, אני אתן עוד פעם
סתם כי אמרו לי שזה יותר סבבה מהבית.

באתי רק לרקוד להשתחרר
תעוף מפה אידיוט יש לי חבר
הצעות לא מפסיקה לקבל
מני מקפיצה אתה נהיה פוזל

מני מקפיצה"

© צילום מסך מהסרטון

"ראיתי את הקליפ של התאומות ביום ראשון כשהוא עלה. לאחר שראיתי אותו, ישר חשבתי על מני. הם אותו הבנאדם. מני היא כמו תאומת מלול שלישית. איך ששמעתי את זה, דיברתי עם השותף שלי שהוא מפיק מוזיקלי ואמרתי לו שנעשה משהו שיעלה עוד השבוע. יום למחרת מצאתי את עצמי מסתובב ברחבי תל אביב, מחפש את בגד ים הכריש הזה", שחר סויקיס מספר לנו.

מסתבר, שסויקיס ממש השתמש באותו הבגד כמו התאומות, "הגעתי לאותו אחד שהם לבשו, ממש אותו אחד. קניתי מהחנות שהשכירה להם עם שאריות איפור מקליפ והכל. התלהבתי והתחלתי לרוץ בכל תל אביב, קניתי את כל התכשיטים וסגרתי את האולפן בטינק כדי שזה באמת ייצא השבוע. אתמול אחרי שעות העבודה צילמתי את הקליפ. ערכתי את הסרטון לתוך הלילה, הכל בשביל שזה יעלה כמה שיותר מהר".

© צילום מסך מהסרטון

לשחר יש כמה פרשנויות עם הפארודיה הזו: "קודם כל, אפשר ליצור תוכן שהוא תוכן קליט ופופ בפחות מ-72 שעות. הנה תראו. בנוסף, לאומנות שפה אין גבול. זה הקליפ הכי פרובקטיבי שעשיתי עד היום. אני לא זוכר משהו יותר גס ו-וולגרי מזה ואני ממש גאה ביצירה הזו. אני משווה את זה בעבר למיילי סיירוס (שעשיתי פארודיה ועשיתי ליפסינג עם המילים של וורקינג בול) וזה פחות או יותר".

כששאלנו אותו על למה דווקא מני, הוא ענה כי "מני היא התמצית של הסאטירה על התרבות הזולה. על תעשיית המוזיקה ועל תעשיית האינסטגרם. אני חושב שהמקום הכי נכון בשבילה, זה לעשות את זה. זה לבוא ולהגיד קחו את האמת שלכם לפנים". למרות זאת, הוא דואג לציין ש"זו לא ביקורת נגד התאומות, ואפילו לא ביקורת נגד. היא רק ביקורת. היא רק מראה. אנשים טוענים שלמה אין אמריקה פה בישראל. התאומות מלול עשו אמריקה, לא אכפת להם ממה שאנשים אומרים, הן הולכות עם האמת שלהם. הם עשו משהו שלא היה פה ואני לא אומר שזו פסגת היצירה. אני בעצמי לא אוהב את השיר".

תגובות