#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון הכישרוני של ביאנה. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון הכישרוני של ביאנה

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. איך אפשר גם בלי הרבה צבע לעניין ולמשוך אנשים לחשבון האינסטגרם? ביאנה מוכיחה לנו שהכל אפשרי. אז למה שווה לעקוב אחריה?

מידי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של ביאנה ויטקין, בת 15 מבת ים, שחוץ מלהיות תלמידה היא צלמת צעירה עם לא מעט כישרון וגם עוסקת בתחום הציור. ביאנה לא צעירה רק בגיל אלא גם בחשבון האינסטגרם שנפתח לפני כשנה אחת בלבד, דבר המסביר את כמות התמונות הקטנה, בינתיים!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: @bi.anax

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

חשבון האינסטגרם של ביאנה שונה מכל החשבונות הצבעונים, הססגונים ומלאי הנצנצים שראינו בעבר, הוא מורכב מצבעים שקטים וקרים אבל הוא מעניין ומסקרן לדעת מה עומד מאחורי התמונות. גם מתמונות שאמורות להיות צבעוניות כמו שדה חמניות נופתע לגלות את היופי בלי הצבע הזועק.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי

אינסטגרם זה מקום נהדר לבטא את עצמי, להעלות תמונות מהיום היום וגם לפעמים תמונות מנקודת מבט שונה שלי.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

האינסטגרם שלי לרוב נע לפי מצב הרוח שלי, יש חלקים בעלי צבע יחסית אחיד וזה מתחלף בין לבין. הוא לא מכיל המון תמונות שלי אלא יותר תמונות נוף או תמונות של דברים שאני אוהבת.

© אינסטגרם

האשטג אהוב

לא טיפוס של האשטגים כל כך, אני לא הכי אוהבת להשתמש בהם אבל אם אני צריכה לבחור אחד מהם שאני הכי אוהבת אז הייתי בוחרת את #aroundtheworld.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהבת

תמונה של שדה חמניות, שהחלטתי שגם השמיים וגם האדמה הם שדה חמניות. חמניות הן הפרח השני האהוב עלי, הן מסמלות עבורי תמיד משהו חיובי, הצבע הצהוב והפרח הגדול משדרים חוזקה.

© אינסטגרם

תמונה עם ערך רגשי

תמונה שלי מחזיקה את המצלמה, מקצוע שבשנתיים האחרונות הפך להיות הדבר הכי אהוב עלי ובכללי משהו שאני תמיד נהנית לעשות. 

© אינסטגרם

עם פילטר או בלי?

אני לא משתמשת בפילטרים של האינסטגרם, אבל חלק מהתמונות שלי כן עוברות עריכה בתוכנות חיצוניות ואז אני מעלה.

s61103-122628
© אינסטגרם

למה הפיד שלי לא צבעוני?

הפיד שלי לא צבעוני מדי מבחירה, אני אוהבת צבעים קרים ולפעמים כשמתחשק מאוד או שיש תמונה שאני אוהבת והיא ממש צבעונית אז היא גם עולה, אבל לרוב לא.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שבא לי לפרגן לו

אחד מהחברים הכי קרובים שלי, והוא גם יוטיובר וצלם תותח, מוזמנים בכיף להציץ באחד מהחשבונות שלו @ehlorm או @elroom.

© אינסטגרם

טיפ ממני

אני לא חושבת שיש טיפ לתת, הסוד הוא להעלות את מה שאתם רוצים וכול מה שגורם לכם לאושר או מה שגורם לכם לעצב. תנו לפיד שלכם לשקף לכם את האישיות, זה הכי כיף לעצב אותו ככה!

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

ביאנה מצליחה להעביר בפיד שלה את הרגשות שלה ומצבי הרוח שלה. אפשר להבין מכל תמונה ותמונה מה היא ניסתה להעביר לנו או אפילו לעצמה. מעניין לראות פיד אשר ממבט כללי נראה קר וחשוך אבל מבפנים מלא בחיים וברגש. אומנם ביאנה התחילה לא מזמן לצלם אבל נראה שיש לה עתיד, ואנחנו מחכים שכמות התמונות תגדל ונוכל להמשיך להתרשם. אנחנו באמת חושבים ש#שווה_לעקוב אחריה, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של ביאנה

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות