ביקורת מכשיר: מה חשבנו על הסמארטפון LG X power?. צילום: יובל שיפמן

ביקורת מכשיר: מה חשבנו על הסמארטפון LG X power?

ניסינו את הסמארטפון החדש של חברת LG, ה- LG X power. הסמארטפון מהיר במיוחד אבל לא מושלם. הבאנו לכם את כל המסקנות מהשימוש במכשיר, יש מצב שתופתעו

חברת הטכנולוגיה הענקית LG השיקה בספטמבר האחרון 4 סמארטפונים חדשים, ביניהם גם הסמארטפון X power. כדי לוודא אם באמת שווה לקנות את המכשיר, מה היתרונות ומה החסרונות שלו ולמי הוא מתאים, לקחנו אותו לבדיקה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל עם המידע הטכני. מימדיו עומדים על 148.9x74.9x7.9 מ"מ, עם מסך ברזולוציה של 720x1280 פיקסלים בגודל של 5.3 אינצ'. המכשיר מגיע עם אנדרואיד 6 מרשמלו ועם זיכרון קשיח של 16 ג'יגה-בייט (עם אפשרות להרחיב) ו- 2 ג'יגה-בייט RAM. בעניין המצלמה, המצלמה האחורית בעלת 13 מגה-פיקסל והמצלמה הקדמית (סלפי) 5 מגה-פיקסל. הסוללה בעלת הספק של 4,100 mAh.

 

התחושה עם המכשיר לא רעה. הוא עובד חלק ומהיר וכיף להשתמש בו, אבל המסך שלו לא מהטובים בשוק, עם רזולוציה של 720x1280 פיקסלים. העיצוב החיצוני שלו נחמד והוא קל מאוד. לגבי הזיכרון, זיכרון קשיח של 16 ג'יגה-בייט הוא מאוד מינימלי ולאחר יום של שימוש, עם כל האפליקציות, המוזיקה והתמונות, הזיכרון נגמר לי וזה היה מבאס. לכן מומלץ מאוד להרחיב את הזיכרון בעזרת כרטיס microSD שיכול להגיע לעד 256 ג'יגה-בייט.

© יובל שיפמן

המצלמה של המכשיר לא מאכזבת. הרזולוציה של 13 מגה-פיקסל דיי מספקת ונותנת איכות צילום יחסית טובה. יש אפשרות לעשות פנורמה, אבל קשה למכשיר לשמור על איכות טובה בצילום הפנורמה, כך שסביר להניח שלא תשתמשו באפשרות זו לעיתים קרובות. בנוסף, תוכלו לשנות את יחס אורך-רוחב של התמונה בין 4:3, 16:9 ו- 1:1. עוד פיצ'ר נחמד הוא צילום באמצעות דיבור, לאחר שתפעילו את האפשרות תוכלו להגיד מספר מילים, ביניהן המילה "צ'יז" וכשהמכשיר יקלוט את המילה, הוא יצלם תמונה.

© יובל שיפמן

אחד המאפיינים שהכי מרשימים במכשיר הינו הסוללה המדהימה בעלת הספק של 4100 mAh. לאחר שימוש של יומיים שלמים ללא הטענה, עם שימוש לא חסכני בכלל (לפחות 5 שעות ביוטיוב) הסוללה נותרה עם לא פחות מ- 20 אחוזי סוללה, מה שמבטיח שימוש ארוך ללא דאגות של הסוללה.

בקופסת המכשיר תקבלו את המכשיר עצמו, אוזניות של LG, כבל USB עם חיבור microUSB v2.0, ראש מטען המחבר בין הUSB לשקע, ועוד ניירת. בצד ימין של המכשיר יש את כפתור ההפעלה, בצד שמאל את כפתורי השליטה בעוצמת הקול, והכניסה של הסים וכרטיס הזיכרון, ומלמטה יש את הכניסה של האוזניות וחיבור הUSB. הרמקול הראשי נמצא מאחורי המכשיר בחלק התחתון שלו.

© יובל שיפמן

לסיכום המכשיר נותן תחושה טובה עם מערכת הפעלה מהירה וחלקה. המצלמה באיכות טובה, והסוללה מעולה. רזולוציית המסך לא מהטובות בשוק ומומלץ מאוד להוסיף כרטיס זיכרון חיצוני בעקבות זיכרון של 16 ג'יגה-בייט בלבד. באופן כללי המכשיר בהחלט עושה את העבודה ומתאים לאנשים שצריכים סוללה חזקה, רזולוצית המסך לא בראש סדר העדיפויות שלהם ומוכנים להוסיף עוד 50 ש"ח לכרטיס זיכרון. הסמארטפון נמכר במחיר של כ- 1,000 ש"ח.

תגובות