סאבסקרייב: היוטיוברים קונאן גריי וטל כהן. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים קונאן גריי וטל כהן

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - קונאן גריי וטל כהן

קונאן גריי

במבט ראשון על אחד מהסרטונים של קונאן גריי, אפשר לרגע לטעות ולחשוב שהגעתם לטמבלר כי גריי הוא לגמרי הטמבלר בוי הטיפוסי והמגניב. הוא פתח את ערוץ היוטיוב שלו Conan Gray בינואר 2013 ומאז הוא מעלה אליו את התוכן הייחודי שלו. בערוץ שלו יש סרטונים שתוכלו למצוא בכל ערוץ כמו סרטוני שאלות ותשובות, סרטוני מועדפים ואפילו וולוגים.

 

אבל בערוץ של גריי גם תוכלו למצוא סרטוני טיפים מיוחדים וסרטונים מלאי מסר והשראה. חוץ מסרטונים רגילים, תוכלו למצוא גם קאברים ושירים מקוריים שגריי מעלה, בין האמנים שהוא מכסה תמצאו את טרוי סיוון שהתחיל את הדרך שלו ממש כמו קונאן - בהעלאת קאברים לערוץ היוטיוב שלו. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

טל כהן

טל כהן היא בין הביוטריות המובילות בישראל, היא פתחה את ערוץ היוטיוב שלה TalBeauty באפריל 2011, הערוץ שלה עוסק בביוטי, אופנה וטיפוח. הסרטונים שלה מגניבים ומזמינים וזה ממש לא סותר את העובדה שהם מקצועיים ואיכותיים. הערוץ שלה הוא ללא ספק אחד מהערוצים המעולים שצפינו בהם לאחרונה.

 

לטל בעבר היה ערוץ וולוגים פעיל, אבל היא העבירה את כל הוולוגים לערוץ הראשי שלה, והיא מעלה אליו וולוגים לעיתים די קרובות מחיי היום יום שלה בארץ ומחופשות בחו"ל.

 

תגובות