סאבסקרייב: היוטיוברים רייצ'ל בלינג'ר ונועם אמיר. יוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים רייצ'ל בלינג'ר ונועם אמיר

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - ריצ'ל בלינג'ר ונועם אמיר

רייצ'ל בלינג'ר

רייצ'ל בלינג'ר פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Rachel Ballinger בפסטמבר 2006. רייצ'ל מעלה לערוץ שלה בעיקר סרטונים כיפיים ומלאי הומור. סרטונים שבהם היא מתלוננת על דברים שמעצבנים אותה, אתגרים, שאלות ותשובות ואפילו סרטונים לימודיים. הערוץ של רייצ'ל מלא בתוכן מעולה ומהנה שלגמרי יכול להעביר לכם את הזמן בצורה מצוינת.

 

חוץ מהערוץ הראשי שלה, לרייצ'ל יש גם ערוץ וולוגים Rachel Vlogs שאליו היא מעלה וולוגים מחופשות, אירועים וחיי היום יום שלה. בין השאר תוכלו למצוא בוולוגים של רייצ'ל יוטיוברים רבים וביניהם לעיתים קרובות את אחותה הגדולה - קולין בלינג'ר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נועם אמיר

נועם אמיר פתח את ערוץ היוטיוב שלו BlueDrop בינואר 2016. בערוץ של נועם תמצאו סרטונים שכל אחד יכול להזדהות איתם. וולוגים מגניבים מחופשות ברחבי העולם, ביקורות על סרטים, סרטוני שאלות ותשובות וסרטונים שבהם נועם פשוט מדבר על נושאים שמעסיקים אותו.  

 

הערוץ של נועם מעולה וייחודי ואנחנו שמחים שבזמן האחרון אנחנו נתקלים בעוד ועוד ערוצים ישראלים מצוינים כמו הערוץ שלו שמלאים בתכנים מקוריים, כיפיים ומלאי הומור.

תגובות