5 טיפים יעילים שישפרו לכם את חווית הגלישה בפייסבוק. GettyImages

5 טיפים יעילים שישפרו לכם את חווית הגלישה בפייסבוק

אנחנו משתמשים בפייסבוק על בסיס יום יומי, אבל האם אנחנו באמת מנצלים את אופציות השימוש היעילות שיש לו להציע לנו? הבאנו לכם 5 דרכים שבעזרתן תוכלו לשפר את הגלישה שלכם בפייסבוק

אמנם אנחנו גולשים בפייסבוק לעיתים קרובות, אבל אנחנו לא לגמרי מודעים למגוון הרחב של האופציות השימושיות שיש בו שיכולות לעזור לנו ולשפר את החשבונות שלנו. אספנו לכם חמישה טיפים לשימוש יותר יעיל בפייסבוק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

1. שמרו על חשבון הפייסבוק שלכם בטוח!

הטיפ הראשון והכי חשוב הוא שמירה על חשבון הפייסבוק ועל הפרטיות שלכם. כן, פייסבוק עושים עבודה די טובה בהגנה על הפרטיות של משתמשיה, אבל בכל זאת, יכול להיות שלא הגדרתם כמו שצריך את הגדרות הפרטיות ושזרים צופים בתכנים שלכם. על מנת לשנות את המצב, הכנסו אל הגדרות ה"פרטיות", עברו בזהירות על כל ההגדרות והתאימו אותן לצרכים ולרצונות שלכם. מי יכול לראות פוסטים ותמונות שתוייגתם בהם, מי יכול להגיב או לשלוח לכם הודעה ועוד הרבה הגדרות חשובות.

2. רואים פוסט מעניין ואין לכם זמן לקרוא אותו? שמרו את הקישור שלו!

מכירים את הרגע הזה שאתם נתקלים בפוסט בפייסבוק והוא נראה ממש מעניין אבל אין לכם זמן לקרוא אותו? או שאתם מוצאים סרטון שמעניין אתכם אבל ממהרים ואין לכם זמן לצפות בו? בפעם הבאה שקורה לכם מקרה כזה, לחצו על הלשונית שמופיעה בחלקו השמאלי העליון של הפוסט שאתם מתעניינים בו ולחצו על "שמור קישור". כשיהיה לכם זמן לאחר מכן, תוכלו למצוא את הקישור ששמרתם בסרגל הראשי של הפייסבוק ב "שמורים".

 

3. גבו את כל המידע שלכם

אנחנו מעלים הרבה מאוד מידע לחשבונות הפייסבוק שלנו. תמונות, סרטונים ותוכן רב ערך שמכיל הרבה זכרונות. אם תרצו לגבות את כל התוכן שנמצא בפייסבוק שלכם ולהוריד אותו למכשיר שלכם, ניתן לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים. הכנסו לדף ההגדרות הראשי, לחצו על "כללי", רדו לתחתית העמוד ושם תראו את הכתובת "הורד עותק של הנתונים שלך בפייסבוק". שם לחצו על "הורד עותק" ואז על "צור את הארכיון שלי" לאחר מכן תתבקשו להקליד את הסיסמא של חשבונכם, וזהו, כל התוכן שלכם יירד ויישמר במכשירכם.

4. הגדירו מי יכול לראות את הפוסטים שלכם

הפוסטים שאתם מעלים לחשבונות שלכם יכולים להיחשף לחברים שלכם, לחברים של חברים שלכם ובעצם לכל מי שיש לו גישה וצופה בפרופיל שלכם. לעיתים לא תמיד נוח לנו שהתכנים שאנחנו מעלים לפייסבוק יגיעו לכל כך הרבה אנשים, ואפשר למנוע זאת.

אם אתם בטלפון הנייד, לחצו על הלשונית שמופיעה בחלקו השמאלי העליון של הפוסט ואז על "ערוך פרטיות" ושם תוכלו לבחור בדיוק לאיזה קהל אתם רוצים לחשוף את הפוסט. אם אתם במחשב, לחצו על האייקון הקטן שממוקם ליד הזמן שבו העלתם את הפוסט, ושנו את הגדרות הפרטיות להגדרה שמתאימה לכם.

© צילום מסך מיוטיוב

אם תרצו שקהל מסוים יראה פוסט שלכם מלבד כמה אנשים ספציפיים, תוכלו לעשות זאת בטלפון הנייד על ידי לחיצה על "ערוך פרטיות" בפוסט ואז על "חברים מלבד" ובחרו את מי שברצונכם שלא יראה את הפוסט. במחשב לחצו על אותו אייקון שלחצתם עליו על מנת לשנות את הגדרות הפרטיות ואז לחצו על "התאמה אישית" ושונו את ההגדרות כרצונכם.

5. איך תפסיקו הזמנות של חברים למשחקים

קנדי קראש ועוד עשרות הצעות למשחקים שמגיעות אלינו מדי יום מציפות את ההתראות, אך יש דרך לשים לכך סוף. כל שעליכם לעשות זה להכנס להגדרות, "הגדרות החשבון", "התראות" לחצו על "טלפון נייד", לחצו על התראות שמכילות הזמנות למשחקים. וזהו. אתם נקיים מהזמנות למשחקים.

תגובות