סאבסקרייב: היוטיוברים אנה בריסבין ואורן גל. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים אנה בריסבין ואורן גל

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - אנה בריסבין ואורן גל

אנה בריסבין

אנה בריסבין פתחה את הערוץ שלה, brizzy voices, במאי 2012. היא יוטיוברית הפונה בעיקר לקהל הגיקי, אבל יש לה גם סרטונים רבים שכולנו יכולים למצוא בהם עניין. והרבה מסרטוניה אף הפכו לוויראלים וזכו למיליוני צפיות. בערוץ שלה תוכלו למצוא אתגרים וטאגים מצחיקים וכיפיים ולעיתים גם שיתופי פעולה שלה עם יוטיוברים אחרים. גולת הכותרת של הערוץ שלה הם סרטוני החיקויים שלה. בריסבין מחקה דמויות אהובות ומוכרות כמו הדמויות המצוירות של דיסני, דמויות מסדרת הארי פוטר ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

הקונספט המיוחד והמגניב של הערוץ שלה מזכיר לנו שבסופו של יום, יוטיוב נועד בשביל ליצור ובעיקר בשביל להנות. וחוץ מהקונספט של הערוץ שלה, מה שהופך אותו לכל כך מיוחד, זה הגישה שלה. בריסבין בקיאה בתרבות הפופ, מלאת שמחת חיים ואנרגיה ואנחנו לגמרי נהנים לראות אותה על המסך שלנו.

אורן גל

אורן גל פתחה את ערוץ היוטיוב שלה RealSmoothie באוקטובר 2011. הערוץ שלה לא עוסק בנושא ספציפי. גל בעיקר מדברת על נושאים שמעניינים אותה. בערוץ שלה תמצאו בין השאר סרטונים בנושא מגדר, סרטוני דעות וסיפורים שלה מחיי היום יום ואף שיתופי פעולה עם יוטיוברים ישראלים אהובים אחרים.

 

גל היא אחת היוטיוברית הישראליות המצוינות שנתקלנו בהן לאחרונה. הערוץ שלה מלא במסרים מעניינים, חשובים וחיוביים. הסרטונים שלה עשויים בצורה מקצועית ותמיד כיף לחזור ולצפות בהם שוב. היוא יוצרת צעירה ומוכשרת ואנחנו מצפים לראות מה העתיד צופן לה ולערוץ שלה.

תגובות