גיא TV קורא לכם: הירשמו לתחרות ואולי תזכו בפרס שווה . צילום מסך מיוטיוב

גיא TV קורא לכם: הירשמו לתחרות ואולי תזכו בפרס שווה

חולמים לייצר סרטונים ויראלים ברשת? תחרות היוטיוברים הגדולה יוצאת לדרך. ספרו לנו בסרטון מיוחד, בן 60 שניות, מה הוא לדעתכם מעשה טוב ואולי תזכו בפרס שווה במיוחד

חשבת לעצמכם פעם, מה הפירוש למעשה טוב? האם יש דרך יצירתית מספיק, להמחיש מעשה שכזה? לקראת יום מעשים טובים, שיתקיים ב-28 במרס, תיערך תחרות ארצית המזמינה אתכם לצלם סרטונים קצרים, שיעסקו במעשים טובים. בקמפיין משותף של עמותת "רוח טובה", עם חברת BIG IDEA שמפעילה מחנות קיץ טכנולוגיים ו-teenk, סוכנות הפרסום והתוכן לצעירים, יזכו שלושה בני נוער לחשיפה ארצית, ושניים מהם לכרטיס למחנה הקיץ YouCamp.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מטרת הקמפיין, שנקרא Share The Good, הוא להפיץ טוב ומעשים טובים ברשת, באמצעות תחרות סרטונים קצרים שימחישו מה הוא מעשה טוב. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בתחרות ואולי לזכות בפרס השווה, כל מה שעליכם לעשות זה לצלם את עצמכם מסבירים מה זה מעשה טוב, אבל לא לחפור יותר מ-60 שניות, סבבה?

 

 

שלושת הסרטונים הטובים ביותר יזכו לחשיפה ופרסום ארצי, ושני המקומות הראשונים יזכו בכרטיס למחנה YouCamp - מחנה ליוטיוברים ויוצרים ברשת, שיתקיים בחופשת פסח. במחנה הזה תוכלו לפגוש את כוכבי הרשת הכי חמים, ללמוד מהם שיעורים ולקבל טיפים איך להפוך לכוכבי רשת וליוצרים וויראלים. 

ב-28 במרס יתקיים יום מעשים טובים, המהווה יום שיא לפעילות שנתית למען הקהילה והסביבה. למעלה ממיליון וחצי ישראלים, צפויים להשתתף בפרויקט שיתקיים השנה ב-87 מדינות. הרעיון מאחורי היוזמה, הוא כי כל אדם יכול לעשות מעשה טוב למען הזולת, מעשה טוב גדול או קטן, שיכול לסייע לאחר - החל בחיוך למישהו, ביקור בביתו של שכן קשיש ועד להתנדבות בפרויקטים למען החברה והסביבה.

 

רוצים לעשות טוב ולהצטרף ליום מעשים טובים? חפשו בגוגל "יום מעשים טובים" או חייגו *9093

לפרטים נוספים חפשו 'יום מעשים טובים' בגוגל או בפייסבוק

רוצים להירשם לתחרות? היכנסו לאתר: http://bigidea.co.il/youcamp-challenge/

 




תגובות