קיילי ג'נר העלתה תמונה לאינסטגרם - ושברה שיא של לבבות. צילום: GettyImages

קיילי ג'נר העלתה תמונה לאינסטגרם - ושברה שיא של לבבות

תוך פחות מ-24 שעות, קיילי ג'נר שברה את שיאי האינסטגרם והצליחה אפילו לעקוף את ביונסה

אמש (ד'), הכוכבת קיילי ג'נר הוכיחה שלא רק אחותה הגדולה, קים, יכולה לשבור את הרשת וכי גם היא מסוגלת. ג'נר, שכזכור רק לפני יומיים חשפה את ההריון והלידה של בתה, שברה את השיא כשקיבלה הכי הרבה לבבות (לייקים) על תמונה באינסטגרם בכל הזמנים. התמונה ששברה את השיא היא התמונה של ידה הקטנה של בתה התינוקת שצורפה לפוסט שחושף את שמה - סטורמי. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תוך פחות מ-24 שעות זכתה התמונה למיליוני לייקים ואף הצליחה לעקוף ב-2 מיליון לבבות את התמונה של כריסטיאנו רונאלדו עם אשתו מחדר הלידה בה הם אוחזים בזוג התאומות שנולדו להם. אנחנו מזכירים לכם כי קיילי הסתירה את ההיריון מהציבור. כך שזה מאוד הגיוני שהמעריצים גועשים ונרגשים מכל פרט חדש שנחשף לגבי הבייבי. 

 

stormi webster 👼🏽

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

לא רק רונאלדו אחז בשיא הנחשב, גם המלכה האם, קווין בי, שכתה להחזיק בטייטל - בעלת התמונה עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם כשהעלתה את תמונת ההריון המפורסמת שלה שקיבלה 11.2 מיליון לבבות. יש לנו תחושה קלה שהמעריצים ברחבי העולם פשוט נמסים כל פעם מחדש מתמונות הריון או לידה. טוב, אנחנו לא יכולים להאשים אותם, באמת מדובר באירוע מרגש.  

 

יש אנשים שצחקו על כך שהדור הבא של משפחת קרדישיאן נקרא על שם מזג אוויר. ה"ניצחון" הזה מוכיח כרגע, שסטורמי, ביתה של קיילי ג'נר, היא התינוקת האהובה ביותר כרגע ברשת. אנחנו רק מקווים שהשיא החדש יעודד את אמא קיילי לא לסגור את האינסטגרם שלה כפי שהבטיחה בעבר שתעשה.

גם ביונסה הייתה פעם בטופ....

 

 

 

 

 

 

תגובות