עצמאות עם קולולם: למעלה מחצי מיליון צפיות ביממה. צילום מסך מיוטיוב

עצמאות עם קולולם: למעלה מחצי מיליון צפיות ביממה

הוא מקום ראשון בסרטונים הוויראלים של ישראל ביוטיוב, וצובר מאות אלפי צפיות. מדובר על קליפ השיר "על כל אלה" של נעמי שמר בביצוע 12 אלף איש בהפקת קבוצת "קולולם"

יממה עברה מאז פרסומו של קליפ השיר "על כל אלה" שנכתב על ידי נעמי שמר, מהמשוררים הבולטים בהיסטורית מדינת ישראל. האירוע, שכלל 12 אלף איש ששרו שיר אחד בלבד, הוא האירוע הגדול ביותר שנעשה על ידי קולולם, שבאותו אירוע חגגו שנה מאז הקמתם. באירוע נכחו בין השאר גם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, וראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי. הסרטון הופץ לפני כיממה ברשתות החברתיות וצבר כחצי מיליון צפיות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסרטון הופק כחלק מחגיגות 70 שנה לעצמאותה של מדינת ישראל. שירת ההמונים מסמלת את הגיבוש והאחדות של העם. הסרטון גם קיבל עשרות אלפי שיתופים, ותגובות, שכולן מחממות את הלב וממחישות עד כמה ניתן להוביל פרויקטים שממקסמים את האחדות שבין שכבות ופלגים שונים באוכלוסייה. לפרויקט גם התגייס הזמר שלומי שבת ששר כמה משורות השיר עם ליווי של הקהל.

 

האירוע הופק בתמיכתו של בית הנשיא ולכן ישודר בטקס הרשמי לחיילים מצטיינים של יום העצמאות. אנו מקווים שיוזמים נוספים יזמו ויפיקו פרויקטים שמטרתם היא לגבש את העם וליצור. ניצוחו של בן יפת, המנצח הראשי של קולולם ואחד משלושת היזמים העומדים מאחורי הפרויקט, בהחלט עשה את האירוע ואין ספק שהם ימשיכו לעשות עוד סרטונים רבים כאלה בעתיד.

תגובות