גאווה: 7 סרטונים וויראלים ישראלים מכל הזמנים. צילום: shutterstock

גאווה: 7 סרטונים וויראלים ישראלים מכל הזמנים

אנחנו מאמינים שכולכם יודעים שזהו יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל ובדיוק לכבוד זה אספנו בשבילכם את שבעת הסרטונים הוויראליים הישראלים הכי מובילים מכל הזמנים

אצל הדודה והדוד

ללא ספק אחד הסרטונים הכי קליטים שיצאו בשנים האחרונות הוא העיבוד החדש לשיר "אצל הדודה והדוד", שבמקור בוצע על ידי דני סנדרסון, בביצוע של אגם בוחבוט ונועה קירל. הוא יצא כחלק מפרסומת לבזק ומהר מאוד תפס תאוצה והגיע למעל לתשעה מיליוני צפיות ביוטיוב.

 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גשם גשם מטפטף

בשנה שעברה עלה לאינטרנט סרטון של המורה ג'יהאן ג'אבר שכחלק מלימודי העברית שהיא מלמדת את תלמידיה, היא שרה את השיר "גשם גשם מטפטף" של סבינה מסג. היא מתופפת על דרבוקה והילדים הנמצאים בחדר חוזרים אחריה על מילות השיר. הסרטון סחף מעל לשני מיליון צפיות.

גמבה סטייל

כשכל הסרטונים הנצפים בעולם הם שירים, הסרטון הנצפה ביותר אי פעם מישראל הוא פארודיה. מדובר בקליפ של חברת "שרוטונים" שחיקו את השיר גנגנם סטייל. הקליפ נהיה וויראלי בכל העולם וצבר למעלה מ-57 מיליון צפיות. מה דעתכם, גאווה ישראלית או פדיחה רצינית?

 

היוטיוב המחזמר

באוגוסט 2015 צמד היוטיוברים ליברה הפיקו קליפ הנקרא "יוטיוב - המחזמר". הם כתבו, הלחינו והפיקו שיר יחד עם עוד יוטיוברים כמו שוגרזאזא, שגיא ברייטנר, הדובים ועוד. תמיד נפלא לראות את שיתופי הפעולה בין יוטיוברים ישראלים וההתפתחות של קהילת היוטיוב בישראל.

 

סרט אפס

אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שהפיקו צמד היוטיוברים שוגרזאזא, הכולל את תום תרגר ואור פז, הוא דמות שמגלם תרגר בשם "אפס". הם כתבו עליו המון מערכונים שונים בכל מיני סיטואציות אך השיא היה סרט של שעה ורבע שהם יצרו בכיכובו.

 

שיר המונדיאל:

בשנת 2010, "שרוטונים" הוציאו את שיר המונדיאל של מדינת ישראל. הם ניסו להציג את הסיטואציה של ישראל ביחס למדינות אחרות שמשתתפות במונדיאל באמצעות פארודיה, האם אנחנו לא נכנסים בגלל אנטישמיות או בגלל רמת הכדורגל שלנו? הסרטון ההומוריסטי קיבל כמעט שמונה מיליון צפיות.

 

חתולונובלה

לא רק בני אדם יכולים לשחק בטלנובלות, אלא גם חתולים. יוצר הרשת רועי כפרי יצר בעזרת עשרות סרטוני חתולים טלנובלה שלמה בין חתולים. הוא דיבב אותם ויצר דמויות שונות. הסרטונים נהיו וויראלים וכבשו את הרשת.

 
תגובות