נחיתה קשה: האיומים שקיבלה מגי טביבי מהאח הגדול . צילום מסך מהאינסטגרם

נחיתה קשה: האיומים שקיבלה מגי טביבי מהאח הגדול

מגי אחת מהדיירות הבולטות ביותר בעונה של האח הגדול, יוצאת נגד תופעת השיימינג בלייב באינסטגרם. הטוקבקים הפוגעניים והאיומים על חיה. כל הפרטים

מגי טביבי, שהודחה מ"האח הגדול" לפני כשבועיים, הייתה אחת מהדיירות הבולטות ביותר בעונה, בעיקר בזכות הקשר שלה עם ישראל שמשך המון ביקורת כלפיהם, גם לאחר היציאה מהבית. טביבי החליטה לדבר על הכל בלייב שקיימה היום (ה') בחשבון האינסטגרם שלה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במהלך הלייב מגי פונה לכל "האמיצים" שיושבים מאחורי המקלדת וכותבים טוקבקים ותגובות חסרות פרופורציות: "זה משהו שאני מתמודדת איתו יום יום", אומרת לצופים. בנוסף, טביבי מספרת בלייב על בני הנוער שנמצאים בסיטואציות דומות בחיים: "זה אוטומטית גורם לי לחשוב על כל החברה הצעירים... שנחשפים לתופעת השיימינג...מי שמאחורי המקלדת לא יכול בכלל לקלוט או להבין עד כמה התגובה שמבחינתו פשוטה, כמה היא יכולה לפגוע בצד השני...לא חסרים מקרים שבני נוער מצאו את עצמם מתאבדים".

© מיכה לובטון

בנוסף, טביבי הקריאה בלייב חלק מהתגובות הפוגעניות שקיבלה על התמונות שהעלתה לאחר היציאה מהתכנית ומציינת שהיא עידנה אותן: "רק שלא תבגדי בישראל, כמו בגדת בניקיטה", "הדוגמה הקלאסית שכיעור פנימי מפיל על כל יופי חיצוני, איכסה", "מה יש לה בכלל להציע". כמו כן, מספרת שהיא מקבלת איומים ממשיים על חייה בצורה קיצונית, שיפגעו בה ובמשפחה שלה.

מתוך אינסטגרם
 

הכוכבת מדגישה את המסר שלשמו פתחה בלייב: "אנחנו בני אדם אל תתנהגו כמו חיות, אנחנו לא שם. הכי פשוט זה לשבת מהצד השני של המסך וישר לשפוט מבלי להכיר את הבן אדם, מה הוא עבר וחווה בחיים, מה האמת שלי...תתנהגו בכבוד מינימלי"

מגי היא לא היחידה שעולה לכותרות לאחרונה בעקבות טוקבקים מרושעים, כך למשל ירדן הראל שנטען בתגובות שהיא לא הופכת לאמא רק כדי להמשיך ולטייל בעולם והיא נשארה שותקת לדבר; רומי אברג'יל ואמה שניהלו "קרב מקלדת" בתגובות באינסטגרם. כזכור, גם בפרוגי הרצנו קמפיין מיוחד נגד אלימות מכל סוג שהיא, "עצור_תחשוב" אליו גוייסו מפורסמים רבים שנלחמו בשלל תופעות האלימות בקרב בני הנוער.

עצור תחשוב. קמפיין פרוגי
עצור תחשוב. קמפיין פרוגי © פרטי
 
תגובות