הטובים ביותר: 10 חשבונות היוטיוב הכי מצליחים. צילום מסך מיוטיוב

הטובים ביותר: 10 חשבונות היוטיוב הכי מצליחים

חשבונות יוטיוב לאט לאט מתקדמים אך חלקם מגיע להישגים מאוד יפים. הבאנו לכם את עשרת ערוצי היוטיוב המצליחים ביותר

היוטיוב הפך בשנים האחרונות למקור צפייה גדול ומתוכו גדלו מאות ואף אלפי מפורסמים. היום הבאנו לכם את עשרת ערוצי היוטיוב הגדולים ביותר עם מספר הרשומים הגדול ביותר. מי ערוץ היוטיוב הפופולארי ביותר בעולם?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מקום 10

קייטי פרי – 30 מיליון רשומים

אנחנו מתחילים את הדירוג שלנו עם לא אחרת מאשר הזמרת הבינלאומית קייטי פרי. כמו הרבה אמנים, היא מפרסמת בעמוד היוטיוב שלה קליפים, מאחורי הקלעים של הקליפים שלה ובנוסף גם הופעות חיות, וכל זאת בשביל שהמעריצים שלה ייהנו.

 

מקום 9

Whinderssonnunes – כ-30 מיליון רשומים

Whinderssonnunes הוא יוטיובר ברזילאי עם מספר מטורף של צפיות ורשומים לערוץ. בנוסף להיותו יוטיובר הוא גם זמר וסטנדאפיסט שמעלה סרטונים ליוטיוב כבר יותר מחמש שנים.

 

מקום 8

WWE – כ-31 מיליון רשומים

דף היוטיוב הרשמי של WWE, הלוא הוא מופעי ההאבקות הגדולים בעולם מפרסם בערוצו מידי יום סרטונים בנושאי ההאבקות.

 

מקום 7

אד שירן – 33 מיליון רשומים

זאת לא הפתעה שלאד שירן, אחד מהזמרים האהובים ביותר בעולם, יש את אחד מעשרת ערוצי היוטיוב הפופולאריים בעולם. שירן מעלה לערוץ היוטיוב שלו שירים, קליפים ואף הופעות חיות.

 

מקום 6

Dude Perfect – כ-33 מיליון רשומים

חמשת הגברים המרכיבים את הערוץ Dude Perfect מעלים סרטונים רבים לערוץ והפכו לפופולאריים ביותר. הם מעלים סרטוני ספורט, משחקי וידיאו ועוד מלא דברים המראים את העולם הגברי.

 

מקום 5

HolaSoyGerman – כ-34 מיליון רשומים

המקום החמישי בדירוג שלנו הולך לערוץ היוטיוב HolaSoyGerman. הערוץ שייך לסטנדאפיסט מצ'ילה שמפרסם סרטוני וידאו מצחיקים ביותר, כך שברור לנו איך הערוץ הזה שייך לאחד מבין ערוצי היוטיוב הגדולים והטובים בעולם.

 
 

מקום 4

Canal KondZilla – כ-38 מיליון רשומים

Canal KondZilla הוא ערוץ יוטיוב שמעלה סרטוני מוזיקה של זמרים ברזיליאים. תוכלו למצוא בערוץ את כל המוזיקה העכשווית הבריזליאית.

 

מקום 3

ג'סטין ביבר – 40 מיליון רשומים

זאת לא הפתעה שהמקום השלישי בדירוג שלנו הולך לזמר הפופ הקנדי ג'סטין ביבר. לביבר יש מיליוני מעריצים ומעריצות בכל רחבי העולם שצופים מידי יום בשירים שלו. הסרטון הראשון שהעלה ג'סטין לעמוד היוטיוב שלו היה לפני יותר מ-11 שנים, בשנת 2007 ומאז הערוץ שלו גדל וגדל והפך לערוץ היוטיוב השלישי בגודלו בעולם.

 

מקום 2

T-Series - כ-57 מיליון רשומים

ולמקום השני והמאוד מכובד שלנו בדירוג הגיע ערוץ היוטיוב T-Series. הערוץ הוא ערוץ המוזיקה והסרטונים ההודית הגדול ביותר. הערוץ מעלה טריילרים לסרטים הודים וסרטוני מוזיקה הודים פופולאריים.

 

מקום 1

PewDiePie – כ-65 מיליון רשומים

ולמקום הראשון בערוצי היוטיוב בעלי מספר הרשומים הגדול ביותר מגיע הערוץ PewDiePie. את הערוץ מנהל בן אדם שוודי בשם פליקס והוא בן 28. פליקס עושה סרטוני גיימניג וסרטונים דקומנטריים על החיים שלו.

 
תגובות