איך הופכים להיות כוכב?.

איך הופכים להיות כוכב?

נראה שהיום כולם רוצים להיות כוכבים, ה-it girl הבאה, בעלי חשבון האינסטגרם הטוב ביותר, או וולוגרים עם מאות אלפי עוקבים. אבל מאיפה כולם מתחילים? האם מדובר במזל, נסיבות או עבודה קשה? לנו יש רעיון

כולם רוצים להיות כוכבים ברשת, גם אתם?

אם תשאלו בני נוער וצעירים מה הסטטוס הכי נחשק בעיניהם, קרוב לוודאי שהתשובה תהיה: יוטיובר או בלוגר. יש סיכוי רב שגם אתם חשים כך. משאת נפשם של צעירים רבים היא להפוך לכוכבי רשת, כאלה המחזיקים חשבונות עם מיליוני עוקבים באינסטגרם ובשאר רחבי הרשתות החברתיות. החלום ברור ולגיטימי – מי לא רוצה להיות מפורסם ולהרוויח הון?  הבעיה היא שמאחורי החלום הוורוד הזה מתקיימת תפיסה לא נכונה, כאילו אותם כוכבי רשת מצליחים לעשות כסף קל מבלי שיהיה להם איזה כישרון מיוחד ומבלי להשקיע כמעט. צר לנו לנפץ את האשליה...

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כדי להיות כוכב רשת צריך ללמוד ולעבוד

צעירים רבים חושבים שאפשר להפוך לכוכב רשתבקלות, ללא השקעה ומקצוע, וכאמור  תפיסה זו מוטעית מיסודה ואינה עומדת במבחן המציאות.אין ספק שכמו בכל תחום, גם כאן יש ברי מזל, שנכנסו למשבצת הנכונה בעיתוי הנכון. נכון גם שבין כוכבי הרשת ישנם כמה שניחנו בכישרון טבעי, ביכולת ניסוח טובה, בכריזמה ובמגע קסם, אבל אין די בכך. רוב כוכבי הרשת למדו לעומק את הפלטפורמה שבה הם מככבים במשך זמן רב לפני שהפכו למובילי דעה ומשפיעים. הם התוודעו אל השטח, חקרו את הרצונות והצרכים של העוקבים, ורכשו את הכלים והדרכים להשיג אותם ולשמור עליהם. גם לאחר שדרך כוכבם – הם ממשיכים לעבוד קשה. מדובר בעבודה לכל דברהכרוכה בהשקעה עצומה לצידה.

במקום לחכות למזל – הירשמו ללימודי תקשורת וקולנוע

בהנחה שאינכם מעוניינים לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין למזל שיגיע ויגשים את חלומכם, צאו לדרך, ובצעו את הצעד הראשון עם לימודי תקשורת וקולנוע. אם כבר להשקיע, עדיף לעשות זאת בצורה יסודית ומעמיקה וללמוד את התחום כמו שצריך.

לימודי תקשורת וקולנוע עשויים לסייע משמעותית בקידומכם להצלחה ברשת, בדרכים הבאות:

במסגרת הלימודים תיחשפו למגוון תחומים ותפקידים, בהם תוכלו להתמקצע על מנת להגיע לבמה הציבורית עם הידע והכלים הנכונים.

הלימודים יספקו לכם ידע תיאורטי נרחב, שיעזור לכם לקבל תמונה מלאה על התחום ועל התחומים המשיקים לו, וישמש אתכם ברגע האמת.

הלימודים כוללים התנסות מעשית במסגרת ממשבת ומלמדת, המצוידת בסביבה מתאימה ובכלים טכנולוגיים חדשניים - אולפני צילום, תאורה, מצלמות וכיו"ב.כך תוכלו ללמוד איך הדברים עובדים בשטח, ו"להשתפשף" לפני שתיכנסו לעובי הקורה.

במהלך הלימודים אתם עשויים להתוודע למרצים מהתעשייה ולבוגרים שהשתלבו בה. היכרות זו יכולה לסייע הן בקבלת טיפים מועילים שיקדמו אתכם לקראת מטרתכם, והן בטוויית הקשרים הנכונים, שיפתחו בפניכם את הדלתות להצלחה המיוחלת.

תגובות