תעשו לו סאב: קווין משיק ערוץ סולו חדש ונותן לכם טיפים ליוטיוב. צילום מסך מיוטיוב

תעשו לו סאב: קווין משיק ערוץ סולו חדש ונותן לכם טיפים ליוטיוב

קווין רובין יוצא לדרך חדשה ויחד עם ערוץ סולו שהוא פותח היום ותפקיד ראשי בסדרה החדשה "תעשה לי סאב" לצד טום באום, הוא החליט לתת לכם כמה טיפים מושלמים לניהול נכון של ערוץ יוטיוב עם כל השאלות שכולכם הייתם רוצים לשאול אותו בנושא

שבוע אחרי שחבורת "חיים בחארטא" התפרקה, כל אחד מחברי הגאנג יצא לדרך חדשה. כך למשל קווין רובין שמשיק היום (ב') את ערוץ היוטיוב החדש והעצמאי שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בימים אלו מככב רובין בתפקיד ראשי בסדרה "תעשה לי סאב" של ערוץ הילדים לצידם של טום באום וג'וי ריגר ומשתפשף יותר כשחקן. עם זאת, הכוכב לא שוכח את עולם הרשת ופתח היום את ערוץ הסולו שלו שיישא את שמו ויכיל וולוגים עם אתגרים משוגעים, מתיחות בהן ישבור את הגבולות של עצמו, יארח יוצרי רשת וסלבס שלא חיים ברשת ודברים שלטענתו אי אפשר יהיה לפספס ולא יהיה אפשר לצפות לכך מראש.

 

לכבוד עליית "תעשה לי סאב" והערוץ החדש שלו, רובין החליט לתת לכם כמה טיפים מיוחדים לניהול נכון של ערוץ יוטיוב משלכם, בדיוק כמו שהוא נותן לטום בסדרה. מדי שבוע נביא לכם פינה מיוחדת שכתבו טום או קווין שתלווה את הסדרה החדשה.

איך הכי נכון לצלם סרטון?

"בצילום סרטון לרשת אין 'נכון או לא נכון', אפשר לצלם עם הטלפון, אפשר עם מצלמה מקצועית, אבל מה שהכי חשוב זה להנות מהצילום של הסרטון".

 

איך בוחרים שם לעמוד יוטיוב?

"שם לערוץ זה דבר חשוב מאוד, כי זה בעצם מה שהולכים לחפש ביוטיוב. יש המון סוגים של שמות, אתה יכול לבחור בשם הפרטי שלך, כינוי שיש לך או סתם שם שאתה ממציא, כל אחד ולמה שהוא הכי מתחבר, גם פה אין חוקים".

אומנותי
אומנותי © צילום פרטי

גם לגבי תמונת הפרופיל?

"שוב אני אומר, אין פה חוקים. כל אחד ומה שהוא רוצה, זה כל הכיף ברשת שאתה בוחר הכל".

כמה זמן צריך להיות הסרטון?

"זאת שאלה שמעניינת המון אנשים. הסרטונים שלי מהעבר לא הלכו לפי דקות, אלא לפי מתי זה כבר הופך להיות פחות מעניין. זאת אומרת שאנחנו רואים את כל התוכן שעשינו ומתי שמרגיש שזה כבר לא מעניין אז שם עוצרים ועושים קאט".

איך לבחור תמונה לסרטון?

"בדרך כלל צריך לבחור את הקטע הכי מעניין שיש. למה? כי הקטע הכי מעניין בסרטון ימשוך אנשים. צריך לבחור מה שנראה ומה שמרגיש לך הכי מעניין בסרטון וממנו ליצור את התמונה הראשית".

צילמתי סרטון וכל החומרים מעולים, קשה לי לחתוך החוצה על חלקים ממנו, איך אני יודע על מה לוותר?

"אתם צריכים לראות את הסרטון כמה פעמים, מבטיח לכם שברגע שתראו את הסרטון שוב ושוב, תרגישו בדיוק איפה הכי נכון לעשות קאט ולוותר על קטע מסויים".

באיזה יום ובאיזו שעה הכי מומלץ לפרסם סרטון?

"כל הימים טובים. לגבי השעות, השעה הכי טובה היא 14:00, בגלל שבשעה הזו רוב הילדים והנוער מסיימים יום לימודים בבית הספר וזאת שעה חזקה מאוד".

© צילום מסך מאינסטגרם

איך אגרום עידוד צפייה בסרטון ואיך אקדם אותו מלבד הפרסום שלו בערוץ?

"הפרסום של הסרטון מגיע לבד, מה שצריך לעשות זה להמשיך ליצור כמה שיותר סרטונים וככה לאט לאט בסוף יש חשיפה גדולה יותר. המילה שמלווה אותי לאורך כל הדרך היא התמדה. כדי להתקדם בערוץ ולראות תוצאות צריך להתמיד ולעשות את זה מכל הלב".

© יוסי צבקר

"תעשה לי סאב" תשודר בימים ראשון ושלישי בשעה 15:30 בערוץ הילדים לצופיי סלקום tv ופרטנר TV וב-HOT VOD Young

 

 
תגובות