צמיד של אמזון יחשמל אתכם אם תאכלו יותר מדי מזון מהיר. צילום מסך מיוטיוב

צמיד של אמזון יחשמל אתכם אם תאכלו יותר מדי מזון מהיר

חברת הענק החלה למכור צמיד מיוחד שמטרתו לפתור אתכם מהרגלי אכילה רעים ואורח חיים לא בריא - הפתרון היצירתי: הצמיד יזרים לגופכם מכת חשמל של 350 וולט בכל פעם שתחרגו מהיעדים התזונתיים שהצבתם לעצמכם

יש לא מעט דרכים יצירתיות לשמור על אורח חיים בריא: אוסף רחב של דיאטות מגוונות, כושר נכון והרגלי אכילה מפוקחים. אבל חברת אמזון החליטה לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולספק פתרון יצירתי אך כואב במיוחד, כזה שיעניש אתכם בכל פעם שלא תשמרו על המטרות שהצבתם לעצמכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הצמיד ששמו "Pavlok" החל להימכר על ידי אמזון במחיר של כ-193 פאונד (875 ש"ח) ומטרתו העיקרית היא 'לשמור על התנהגות טובה של המשתמש'. מה הכוונה ב'התנהגות טובה'? מטרתו של הצמיד היא למנוע מהעונדים אותו לעסוק בהרגלים רעים, כמו למשל עישון, שינת יתר, משיכה בשיער או אכילת מזון מהיר בכמויות גדולות. באמצעות אפליקציה מיוחדת, הצמיד מסתנכרן עם הנתונים שאתם מזינים בסמארטפון. במידה ואתם מעוניינים לשמור על תזונה נכונה ובריאה, עליכם להזין באפליקציה של הצמיד בסמארטפון את סך הקלוריות שצרכתם היום - במידה וחרגתם מהכמות שהצבתם לעצמכם, הצמיד יעביר לכם מכת חשמל בעוצמה מינורית של 350 וולט על מנת להימנע מההרגל הרע. הצמיד גם יודע לזהות מתי אתם מתכוונים להושיט את יד לכיוון הפה כדי לאכול חתיכת עוגה נוספת ולחשמל אתכם בהתאם.

אם אתם לא רוצים לפקח על עצמכם, האפליקציה גם מאפשרת לחבריכם ובני המשפחה שלכם לעקוב אחר הפעילות שלכם. במידה והם רואים שאתם חורגים מהכמות המקסימלית - הם יכולים לשלוח דרך האפליקציה אות שיורה לצמיד לחשמל אתכם. באתר החברה של הצמיד נכתב כי הצמיד הוא 'מכשיר אימון התנהגותי הפועל ע"י שימוש בהתניה מרתיעה ועוזר למשתמשיו להימנע מהרגלים שליליים'.

 

 

 
תגובות