לוט בערפל: מה מסתתר מאחורי הצעד המפתיע של גוגל?. טוויטר

לוט בערפל: מה מסתתר מאחורי הצעד המפתיע של גוגל?

גוגל נוקטת בצעד לא שגרתי ומדליפה את מכשיריה החדשים שלא אמורים היו להיות מפורסמים עד שלב מאוחר יותר השנה, ומעלה עמה תהיות רבות ברשת בנוגע לחשיבותו של צעד זה

תופעת ההדלפות של מכשירים חדשים ברשת לפני הכרזתם הרשמית היא דבר מוכר ושכיח, נחשפנו אליה בעבר עם יציאתם של מכשירים נוספים של ענקיות טכנולוגיה שונות. אולם כאשר מקור ההדלפה הוא יצרנית המכשיר עצמה, עולים סימני שאלה רבים בנוגע לשאלה מה עומד מאחורי ההחלטה להדליף את המכשיר מספר חודשים לפני המועד המתוכנן להכרזה הרשמית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפני מספר ימים, גוגל צייצה בחשבון הטוויטר שלה פרטים ראשוניים על הדור הרביעי של סדרת מכשיריה Pixel, צעד שלא אמור היה לראות אור עד אוקטובר 2019. בעקבות ההדלפה, עלו תהיות רבות בקרב קהל הגולשים בעקבות ההחלטה לחשוף את המכשירים החדשים, שמטרתם לשפר את מיקומה של גוגל על המפה הטכנולוגית בכל הנוגע למכשירים חכמים, כמספר חודשים לפני התכנון המקורי. יש הטוענים כי בצעד זה ניסתה גוגל להקדים את החברות המתחרות ובכך למנוע חשד להעתקות ולריגול תעשייתי מצדה, או שמא גוגל מתכננת להקדים את השקת המכשירים. מה שבטוח הוא שכרגע לא ניתן לדעת אם צעד זה יכריע את כף המאזניים לטובת גוגל.

כמו כן, המכשירים החדשים בליין החדש של מכשירי ה-Pixel של גוגל צפויים להיות Pixel 4 ו-Pixel 4 XL. בציוצה, סיפקה גוגל לעוקביה הצצה ראשונית למכשיריה החדשים. ההדלפה עצמה לא הייתה משמעותית עד מאוד אך כללה בתוכה פרט חשוב המעיד על מאפיין חדש שעוד לא ראינו בעבר - מערכת מצלמות מפותחת ביותר הכוללת שמונה מצלמות בסך הכל, חמש מצלמות קדמיות ושלוש אחוריות. המשפט שהתלווה לתמונה היה "חכו עד שתראו מה שביכולתם לעשות". אין ספק שגוגל מנסה לבנות ציפייה מסויימת סביב המכשירים, אך מוקדם עוד לדעת אם תצליח במשימתה ואם בסופו של יום, צעד חריג זה יפעל לטובתה.

תגובות