עכשיו תורי: פלג זיני כובש את הרשת ולא, אין קשר לבן זיני. צילום: רעות סבן

עכשיו תורי: פלג זיני כובש את הרשת ולא, אין קשר לבן זיני

ערוץ יוטיוב על כדורגל? תודו שזה מיוחד ואין הרבה כאלו. הכירו את פלג זיני שהביא את המגרש אל היוטיוב

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - פלג זיני

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"פלג זיני, בן 18 מגן יבנה (ולא, אני לא קשור לבן זיני למרות שיש לנו במשותף את אותו שם המשפחה). בעל ערוץ יוטיוב בשם ׳PelegSkills׳ עם כמעט 130 אלף רשומים".

משפט הפתיחה שלי:

״מה קורה סקילרים?״

איך התחלתי?

"התחלתי ברשת לפני שנתיים בערך. ראיתי שאין כמעט ערוצי כדורגל שלא קשורים רק לגיימינג והחלטתי לפתוח ערוץ שמשלב את התחביב הכי גדול שלי - כדורגל".

מה מיוחד אצלי בערוץ?

"אני מפעיל ברשת ערוץ יוטיוב - פלג סקילס. תחילת הפעילות שלי הייתה סביב כדורגל ואתגרי כדורגל עם חברים בעיקר אבל היום תוכלו לראות בערוץ שלי סרטונים מכל תחום ולכל גיל". 

 

האמת מאחורי הסרטונים שלי ביוטיוב

"מי שמכיר אותי יודע שיש לי את 'פרצוף הרעיון לסרטון'. אני פשוט בוהה באוויר ועולים לי רעיונות חדשים על סרטונים ואני כותב אותם ישר שלא אשכח. לפני שאני מתחיל לצלם, אני מסדר את הכל בראש שלי, שם את הציוד בתיק ויוצא להקליט. אני גם המפיק, הבימאי הצלם והעורך. אני מתעסק בכל שלב בהוצאת הסרטון. החלק הכי כיף הוא אחרי שהסרטון עולה, אחרי העבודה הקשה לראות את הצפיות עולות ועולות, אין דבר יותר מספק מזה".

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"לוגאן פול. בזמן כל כך קצר הוא יצר מעצמה משל עצמו וזה בזכות ביטחון עצמי ורצון להגיע הכי רחוק שאפשר. למדתי ממנו המון בדרך החשיבה ובמיוחד בדרכים להצלחה".

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"גל זהבי. יצא לי להכיר אותו מכל מיני אירועים שהשתתפנו ביחד והכרתי בן אדם מדהים ואכפתי! דיברנו פה ושם על שיתוף פעולה ואני מקווה שזה ייצא לפועל במיוחד שהוא הולך לפתוח ערוץ יוטיוב שלו". 

גל זהבי
גל זהבי © ענת מוסברג

הסרטונים שאני הכי אוהב

"לאחרונה יש לי פחות זמן לצפות בסרטונים, אך בסופי השבוע אני חייב לראות את כל סיכומי הכדורגל של השבוע - כדי להישאר בעניינים".

 

הסרטון שהכי אהבתי לעשות

"יום אחד אני וחברה שלי רצינו להביא את הכדורגל אל העם מה שנקרא, וחשבנו על רעיון שבו אנחנו נותנים שקל על כל הקפצה שאנשים עושים. ממש היה לי כיף לצלם ולהכיר אנשים חדשים! אני יכול לספר שכרגע אני עובד על חלק שני לסרטון שבו הכסף יילך לעמותת צדקה כדי לעודד את העניין של תרומה לקהילה. זה מאוד חשוב לי!"

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת 

"הרשת בעיניי מצטיירת כדבר חיובי מאוד, אפשר להעביר דרכה המון מסרים, ליצור קשרים מרחוק ולהצליח לגעת באנשים באופן אישי. הדבר הפחות טוב הוא שלפעמים היא מנוצלת לרעה ולאור ההשפעה הגדולה שלה, ככה גם גודל הנזקים". 

© צילום: רעות סבן

הכי מאסט ערוץ יוטיוב

"הכי חשוב שיהיה בערוץ זה עניין וחידושים. אני משתדל תמיד לחשוב על רעיונות חדשים, שונים. שהצופים שלי ייכנסו לסרטון ויהנו ממנו מההתחלה ועד הסוף. כמובן עם הזמן למדתי מה הצופים שלי יותר אוהבים ואני דואג לתכנים בהתאם". 

 
תגיות
תגובות