כוכבת הרשת ששמה כתר על הראש בכל הסרטונים. צילום: שיאל וולף

כוכבת הרשת ששמה כתר על הראש בכל הסרטונים

היא חולה על אתגרי אוכל ו-DIY והגורו שלה היא יוטיוברית אמריקאית מצליחה. הגיע הזמן שתכירו את כוכבת הרשת קים עדן גזית מקרוב!

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - קים עדן גזית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"אני קים עדן גזית אני בת 21. חולת אופנה, איפור ודברים חמודים. יש לי חבר שבע וחצי שנים שאיתו אני גם גרה והוא הצלם המוכשר שלי. השתחררתי מהצבא מחיל התקשוב והסייבר לפני שנה אחרי שבחרתי להשאר כחיילת בודדה כשההורים שלי ירדו מהארץ. באוקטובר הקרוב אתחיל ללמוד תואר במנהל עסקים. אני תמיד אוהבת להרגיש שאני בעולם קסום - חולת דיסני, גל סרטון שלי אתחיל עם "ערב, בוקר, צהריים קסומים" ותמיד יש עליי כתר בסרטונים שלי".

 

איך התחלתי?

"הפעם הראשונה הייתה לפני 10 שנים כמעט. העלתי את עצמי שרה ומשם פתחתי ערוץ באנגלית. לפני חמש שנים פתחתי ערוץ בעברית ומאז היסטוריה"

מה מיוחד אצלי בערוץ?

"אתגרים, אופנה ולייפסטייל. מה שמייחד אותי זה המבט השונה על החיים. בכל סרטון יהיה איזשהו מוסר השכל". 

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"אספין אוברד. יוטיוברית אמריקאית מיוטה, יכולה לצפות בה שעות".

 

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"הכי אשלי וקסמן בקשי, אישה כל כך מעוררת השראה!".

האמת מאחורי הסרטונים שלי

"כל דבר מביא לי רעיון. האוכל שאני אוכלת, היציאה מחוץ לבית. כל כך הרבה רעיונות באו לי בחלומות. אני מצלמת את הכל כמעט לבד, לפעמים בעזרת הבן זוג שלי. עורכת שעות על גבי שעות. בדרך כלל נשארת עד שעות הבוקר לערוך. במיוחד עכשיו בקיץ כשאני מעלה שלושה סרטונים בשבוע".

 

הסרטונים שאני הכי אוהב לראות

"חולה על אתגרים, סרטוני קניות ולייפסטייל בערך מה שאני עושה. אני מכורה לסרטוני מדע ובחיים לא אפספס פרק של How it's made". 

הסרטון שהכי אהבתי לעשות

"לאחרונה התאהבתי באתגרי אוכל. בתור אכלנית לא גדולה זה שם אותי בנקודה שאני חייבת לנסות דברים אחרים. ככה אני גם יכולה להראות לגם את מי שאני והחיים שלי בצורה הכי טובה שיש. אני מאוד אוהבת גם לעשות סרטוני בית, בין אם זה איך לעצב או DIY. הדרך הכי כיפית לבטא את היצירתיות שלי".

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"האינטרנט עוזר בכל כך הרבה דברים. בין אם זה מקום להביע או למצוא את עצמי. ובין אם זה ללמוד דברים חדשים. היתרונות הפחות טובים זה שאנחנו חשופים הרבה יותר לעולם המושלם שלא קיים, לאידיאל היופי ובכללי הרצון להיות בנעליים של מישהו אחר. זה למה אני תמיד דואגת להדגיש את המציאות".

© צילום: שיאל וולף

הדבר הכי מאסט בערוץ יוטיוב

"אותנטיות. יוטיוב זה לא סדרת טלוויזיה. החיים לא מבויימים ולא מושלמים. הכי חשוב זה לשמור על מי שאתה, לשמור על כנות עם עצמך ועם הצופים". 

 

 

 

 
תגובות