מפגש כוכבי טיק טוק יצא משליטה: "ילדים איבדו הכרה". צילום מסך מאינסטגרם

מפגש כוכבי טיק טוק יצא משליטה: "ילדים איבדו הכרה"

בזמן מפגש מעריצים מאורגן בקניון בין כוכבי טיק טוק מקומיים ועם כוכב טיק טוק בינלאומי, נרשמו לא מעט תקריות שיצאו משליטה כמו דחיפות, התעלפויות, פציעות ופינוי לבתי חולים. "כולנו רועדים וכולנו לא יודעים מה לעשות", סיפרה אחת הכוכבות. מהנהלת הקניון נמסר: "לאירוע זה נערכנו מבעוד מועד"

כוכבי "טיק-טוק" (לשעבר "מויזיקלי") הפכו לכוכבים היסטריים שמאחוריהם קהל המוני נלהב שנסחף ומעריץ אותם ואת הסרטונים המוזיקליים והתזזיתיים שהם מעלים לאפליקציה. אם חיפשתם הוכחה לטירוף - בשבוע האחרון הגיע לארץ אחד מכוכבי הטיק טוק הבינלאומיים הבולטים, ג'סי אנדרהיל, שלא הפסיק להראות התלהבות מהמעריצים הנלהבים כאן בישראל. אתמול (א'), התקיים מפגש מעריצים עמוס וענק עם הכוכב לצד כוכבי טיק טוק מקומיים בקניון הגדול בפתח תקווה - רק שכל זה לגמרי יצא משליטה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מעריצים וכוכבי האפליקציה מספרים כי היה עומס יתר של קהל מה שהוביל לבלאגן היסטרי, צפיפות מסוכנת שכללה כמה ילדים שאיבדו הכרה, ילדים שנפגעו גופנית ולא מעט קהל שניסה והצליח לעקוף את המאבטחים ולהתפרץ לאזור הבמה, בנוסף, גם הכוכבים עצמם נפגעו, התעלפו ונרמסו על ידי קבוצות ילדים שהתנפלו עליהם.

אחד מהכוכבים שנפגעו
אחד מהכוכבים שנפגעו © צילום מסך מאינסטגרם

יובל ביטון, אחת מכוכבות הטיק-טוק שהופיעו על הבמה כתבה בסטורי שלה לאחר המפגש: "רושמת את זה ובוכה, המפגש יצא מכלל שליטה, ילדים איבדו הכרה, שברו איברים ולכן לא נוכל להמשיך לקיים את המפגש כי הוא היה מסוכן לכם ולנו... לא ציפינו לדבר כזה בשום צורה, כולנו רועדים וכולנו לא יודעים מה לעשות. לא ציפינו לכמות כזאת ולא להתנהגות כזאת... אנחנו נורא מצטערים על מה שנגרם לכם... קיבלנו הלם מטורף וכולם התנפלו ואפילו השומרים לא הצליחו להתגבר".

אחת המעריצות שנכחו במפגש שיתפה בחשבון האינסטגרם כי: "היום הייתי במפגש של מיוזר בשם ג’סי. המפגש היה אמור להיות מאורגן ומסודר עם גדרות והכול ולצערנו זה לא קרה... המיוזרים עלו לבמה ותוך כמה דקות הם ירדו. אני עמדתי מאחורה למזלי, ובזה הצלתי את עצמי. אם הייתי עומדת מקדימה כנראה הייתי אחת מהילדות על מיטת מד״א שהיו שם. בנות נדרסו, נפלו, התעלפו ושברו איברים בגוף. אני לא חושבת שזה עומד בגבולות הסביר. לבנות שהפילו אותן כנראה לא אכפת בכלל. אבל אם זו הייתה אחותכם הקטנה? או הגדולה? אני די בטוחה שזה היה משנה לכם. תתנהגו לכולם כמו שצריך", סיפרה על המקרה מהצד שלה.

פינוי אחת הילדות על ידי מדא
פינוי אחת הילדות על ידי מדא © צילום מסך מאינסטגרם

עוד הוסיפה כי: "ג’סי המסכן עמד על הבמה ובנות משכו אותו ולא נתנו לו לזוז שבסך הכל הוא בא לשמח את הישראלים שאוהבים אותו. תוך חמש דקות הם ירדו מבמה בגלל הבלגן שנוצר ולא חזרו. המתנות שהספיקו ״להגיע לג׳סי״ לא הגיעו אליו בגלל כל הבלגן והוא לא יכל לקחת אותם...", הנערה אף הוסיפה אצבע מאשימה גם למארגנים וגם לילדים עצמם: "זה פשוט נורא שככה מפגש מאורגן מתנהל, מפגש שמי שאחראי על הסדר שלו זו הנהלה של קניון". והדור שלנו? שמוכן להרוג בשביל לפגוש 'מפורסם'? מוגזם. מתביישת בנו כרגע".

 
ומה לגבי ג'סי שלא מעט מהקהל שהגיע בא כדי לראות אותו? גם הכוכב הבינלאומי הגיב בסטורי שלו לכל הטירוף שהתרחש סביבו באירוע וכתב בסטורי שלו: "אני מתנצל על מה שקרה".

מדוברת עופר הקניון הגדול פתח תקווה נמסר: "הקניון עורך עשרות אירועים כאלו במהלך השנה בהצלחה גדולה ולשביעות רצונם של המבקרים בקניון. לאירוע זה נערכנו מבעוד מועד באופן מיוחד עם תגבור מסיבי של עשרות אנשי אבטחה, כיוון שידענו שצפויים להגיע לאירוע מכל חלקי הארץ".

תגובות