קרוב מתמיד: האייפונים החדשים נוחתים בישראל בלילה לבן. צילום מסך

קרוב מתמיד: האייפונים החדשים נוחתים בישראל בלילה לבן

לכבוד הגעתם של האייפונים החדשים והדור החמישי של שעוני אפל, רשת iStore פותחת בלילה לבן, בו המוצרים החדשים יועמדו למכירה. הסנוניות הראשונות לרכוש את המוצרים החדשים - יזכו למתנה מיוחדת בעת הרכישה

לפני כשבוע התרחש האירוע של אפל, בו הציגה לראשונה מגוון שירותים ומוצרים חדשים, ביניהם גם הדור האחד-עשר של מכשירי האייפון והדור החמישי של שעוני ה-Apple Watch. לאחר ההמתנה ארוכת הימים, בשבוע הבא ינחתו המוצרים החדשים בישראל במסגרת אירוע "לילה לבן" של רשת iStore שיתקיים בתאריך ה-25.9 בחצות הלילה שבין רביעי לחמישי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בלילה הלבן ניתן יהיה לרכוש את ה-iPhone 11 החל מ-3,299 ש"ח. מחירו של מכשיר ה-iPhone 11 Pro יתחיל מ-4,749 ש"ח ואילו עבור מכשיר ה-iPhone 11 Pro Max, תיאלצו להיפרד מלפחות 5,249 ש"ח. בנוסף, בלילה הלבן יועמד למכירה גם הדור החמישי של שעוני אפל, אשר מחירו יתחיל מ-1,979 ש"ח. כמו כן, במסגרת הלילה הלבן, 100 הקונים החדשים של האייפון החדש או של השעון החדש יקבלו Airpods 2 מתנה. בנוסף, אם אינכם בין ה-100 הקונים החדשים, תוענק לכם אחריות מורחבת של 18 חודשים מתנה לשעונים ולאייפונים, ותינתן הטבה על ה-Airpods 2, אשר מחירם יירד ל-399 ש"ח במקום 799 ש"ח. 

© צילום מסך

ברשת תוצע תוכנית טרייד-אין עבור מכשירים ישנים אשר הזיכוי עליהם הינו עד 2,400 ש"ח. כמצוין לעיל, אירוע הלילה לבן יתרחש במגוון סניפי iStore ב-25.9 בהם יועמדו למכירה המכשירים החדשים של אפל. גם האייפונים החדשים וגם השעון החדש זמינים כעת לרכישה מוקדמת באתר iStore.  

 
תגובות