הטיפים נחשפו: כך תצליחו לעשות את הטיק טוק המושלם.

הטיפים נחשפו: כך תצליחו לעשות את הטיק טוק המושלם

אחד הטרנדים הכי חזקים עכשיו ובשנה האחרונה בכלל הוא ללא ספק אפלקציית ״טיק טוק״ שאפילו זוכה למופע מטורף עם מיטב הכוכבים בסוכות. אז איך הופכים להיות מקצועני טיק טוק ולהגיע ל״פור יו״? קבלו את הטיפים המלאים עפ״י אלרום וג׳קלין

אין ספק שזו בהחלט השנה של אפלקציית ״טיק טוק״ - אפלקצייה מוזיקלית שמאפשרת להוסיף מוזיקת רקע לסרטונים וליצור ריקודים מגניבים, סאונדים ויראליים ומטרה אחת - להגיע לקטגוריית ה״פור יו״. בעזרת האפלקציה ניתן לערוך, להוסיף אפקט או אפילו פילטרים מיוחדים. ובנוסף לכל הטירוף שהאפלקצייה עשתה אפילו בסוכות יעלה מופע מוזיקלי ומטורף שכולו ״טיק טוק״ אחד גדול!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

אז מה צריך לעשות כדי ליצור את הטיק טוק המושלם שיהפוך אתכם לכוכבים של האפלקציה? דיברנו עם שני ״מיוזרים״ שכל וסרטון שלהם גורף עשרות אלפי צפיות ולייקים: ג׳קלין ואלרום ושאלנו אותם מה סוד הקסם בשביל להצליח באפליקציה או במילים אחרות תביאו לנו את הטיפים להצליח. 

אז קבלו את מצעד הטפים לפי המומחים לטיק טוק, ג'קלין ואלרום:

טיפ ראשון - תאורה טובה

כמו בסלפי או בתמונה אחד הדברים שהכי חשובים היא תאורה טובה. גם בשביל שהסרטון יראה באיכות טובה יותר אגם בשביל שהניראות שלכם כשאתם מצלמים את הסרטון יראה באיכות טובה יותר. אז מקמו את הטלפון שלכם באיזור שיש בו אור של מנורה או שמש (רצוי) ובדקו שהוא אכן מקרין עליכם תאורה טובה.

 

טיפ שני - מקוריות וללמוד מהטעויות 

מאוד חשוב לדעת ללמוד מהטעיות שעשיצ בסרטונים קודמים, לכן רצוי לעלות כמה בסרטונים לחשבון שלכם בטיק טוק ולפי התגובות והלייקים תוכלו לצפות מה אהבו יותר ומה פחות. חשוב לשמור כאן על מקוריות ואיך אתם יכולים להשתלב בתוך הסרטון ולהביא את עצמכם. תנסו לחפש לעשות משהו שעוד לא נעשה לפני, אנשים אוהבים מקוריות וכך גם תגיעו ל״פור יו״ מהר יותר. אפילו תנסו לשלב בחלק מהסרטונים שלכם גם חברים שלכם כדי לבדוק מה עובד יותר - סרטונים בקבוצות או דווקא ביחיד.

טיפ שלישי - הבעות פנים

ככל שהסרטון שלכם יראה יותר מוגזם ומצחיק כך הוא יזכה ליותר שיתופים ותגובות, וכך תעלו על המסלול המהיר בדרך לטיק טוק מוצלח שמגיע ל״פור יו״.

 

טיפ רביעי - תנועות מתוך שינה 

לפי כל צילום של סרטון תעשו כמה שיותר חזרות על התנועות, על הליפסינג של הסאונד, על כך שהתאורה נמצאת עליכם בצורה טובה ושהמכשיר טלפון שלכם יציב וממומקם בצד הנכון. צריך לדעת את התנועות ידיים גם ברווורס כדי שתוכלו לשלוט בהם ולהיראות טבעי כאשר אתם מצלמים את הסרטון ושיתאימו למוזיקה ולמילים. 

טיפ חמישי - טרנדים

תבחרו את הטרנדים שהכי חמים עכשיו באפליקצייה וכמו שאתם רואים לא חסר ותנסו לעשות אותם גם. זה יביא לכם הרבה צפיות כשתשתמשו בסאונד ונסו לחשוב על איך אתם משפרים אותו (כמו בטיפ מספר 2). תנסו אפילו להתלבש בבגדים מגניבים. ה״פור יו״ אוהב שמתלבשים לכבודו. 

 

טיפ שישי - לוקיישן (מיקום) 

יצאתם החוצה לטייל? מעולה! חפשו את המקום שמשלב את הנוף המגניב אם זה יותר של טבע או יותר דווקא אורבני ונסו לצלם שם את עצמכם בשילוב כל הטיפים שהבאנו לכם למעלה. תנסו לחשוב על לוקיישן שאנשים הסתקרנו לדעת מה הוא.

טיפ שביעי - לחייך!

יש שיגידו הטיפ החשוב ביותר - תראו שאתם נהנים מצילום הסרטון, צוחקים ושמחים, זה מדבק ויגרום לאנשים שצופים בכם לראות שוב ושוב את הסרטון, ללחוץ לייק ולשתף אתכם וכמובן איך שכחנו- לעלות על המסלול המהיר ל״פור יו״

 

אז אחרי שכבר אתם יודעים את כל הטיפים הסודיים של הטיק טוק זה הזמן שלכם לבוא ולהשתתף במופע "הטיק טוק שואו" של סוכות יחד עם כל הכוכבים הגדולים במופע מוזיקלי ומקפיץ. רוצים כרטיס? לחצו כאן  

 

 

תגובות