משפחת ספיר: "אנחנו קודם כל דואגים לשלום בית". צילום: באדיבות teenk

משפחת ספיר: "אנחנו קודם כל דואגים לשלום בית"

הם מתעדים הכל לרשת וזוכים לאהדה רבה, אבל לא שוכחים לשמור על משפחתיות, כעת הם מגיעים לראשונה לבמות עם מופע משפחתי בחנוכה ("הממלכה") ונדמה ששום דבר לא הולך לעצור אותם ואפילו הילדים הקטנים כבר יותר מוכנים מהם. קבלו ראיון מיוחד עם משפחת ספיר!

בשיתוף עם TeenCity

משפחות ברשת הפכו לתופעה והפכו לדבר החם ביוטיוב. כך גם אצל משפחת ספיר שסיפור צמיחתה ברשת תמיד מעלה חיוך מחדש. מיכאל, אב המשפחה, היה מעלה סרטונים לפייסבוק עם אלין - כאלו שהפכו לויראלים במיוחד ועשו חשק לעוד, לאט לאט החלו להכנס שאר בני המשפחה לעניין, הוחלט ליצור ערוץ יוטיוב משפחתי ואז עוד אחד ועוד אחד (כאשר כל אחד עם מאות אלפי מנויים) עד שהפכו לאימפריה, או יותר נכון - ממלכה. כעת, לפני מחזמר חנוכה בכיכובם ("הממלכה"), משפחת ספיר עוצרת בין כל החזרות והשירים לריאיון מיוחד!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"מצפה לנו מופע מרגש, מצחיק וסוחף עם סיפור שיצליח לרגש את כולם אבל תוך כדי ילווה בחוויה מצחיקה ומשעשעת", מספר לנו מיכאל. "הולכים להיות רקדנים, זמרים, שחקנים מעולים והמון המון אקשן. אין שנייה משעממת בהצגה", מחזקת ומוסיפה שירן, אשתו.

 

מופע שכזה לא יוצר קשיים? אפילו ביניכם כמשפחה

מיכאל: "הקשיים היו יותר בהתנהלות היום יומית שלנו, פחות מבחינת הדינימיקה בינינו. הקושי היה בזה שאם הייתה לנו שגרה קלילה כזאת של לקום, לצלם, לערוך ולהעלות סרטון - פתאום נכנסו לתמונה חזרות, הקלטות, משימות. הכל הפך להיות יותר לחוץ".

שירן: "דווקא במצב כזה שהכל לחוץ וקשוח, אנחנו יותר מאוחדים ודואגים תמיד שהיחסים בינינו לא יפגעו בתהליך. שום דבר בתחום שלנו לא שווה שנריב עליו, אנחנו דואגים קודם כל לשלום בית".

עד כמה הקטנים, אלין (5) ואלרועי (4) יקחו חלק פעיל במופע?
מיכאל: "וואו אנחנו קיבלנו הפתעה מטורפת מהם, יש להם חלק משמעותי מאוד בהצגה ואפשר לספר שרוב ההצגה סובבת סביבם".
שירן: "יש להם תפקיד מהמם ומרגש והם למדו את הטקסט שלהם ואת התזמונים שלהם יותר מהר מכולנו, הם פשוט אלופים!".

יש מצב שכשאלרועי ואלין יגדלו הם לא כזה ירצו לקחת חלק בזה?
מיכאל: "הכל יכול להיות, אותי גידלו בתור שחקן כדורגל וגיליתי רק בגיל 12-13 שאני לא מספיק טוב כדי להתקדם בתחום. אנחנו כרגע דואגים שתהיה להם את הילדות המושלמת, כשהם יגדלו ויתחילו להבין מה החלום שלהם ומה השאיפות שלהם אנחנו נדאג להגשים להם את כל מה שהם יירצו, גם אם זה אומר שהם לא יקחו חלק בוולוגים ובסרטונים".

משפחת ספיר
משפחת ספיר © צילום מסך מהקליפ

איך שאר המשפחה מגיבה לכל מה שאתם עושים?
מיכאל: "הם פחות מבינים את התחום ואת המקצוע, המשפחה שלנו שמחה שטוב לנו ושאנחנו מאושרים".

האמנתם שיום אחד תגיעו למופע שלם שסובב סביבכם?

מיכאל: "חלמנו על זה המון זמן, השאיפה שלנו היא גם לככב בסדרה שתהיה סביבנו".
שירן: "אם היו שואלים אותי פעם לא הייתי מאמינה, היום אנחנו פשוט מסתכלים על הדרך שלנו ומתמלאים בגאווה".

אז יש שאיפה להגיע גם אל הטלוויזיה.
שירן: "למיכאל היו כבר שתי תוכניות טלוויזיה בערוץ הספורט ובקשת 12, לי עדיין לא יצא לעשות את זה לכן זה משהו שמאוד מעניין אותי".
מיכאל: "תמיד אמרתי לשירן שאנחנו ננחה איזה תוכנית ביחד ויש לי כבר פורמט מוכן ביד. פרוגי בא לכם להרים את הכפפה?"

© צילום מסך מאינסטגרם

מה יותר קשה - ליצור וולוגים או להרים מופע?
מיכאל: "לדעתי וולוגים זה יותר קשה. וולוגים זה החיים שלנו באמת, בלי משחק, בלי תפקיד ובלי הכוונה מסויימת". על הבמה אתה שחקן, אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות ומתי".
שירן: "אני חושבת ששני הדברים קשים מאוד ודורשים הרבה מאמץ. מה שיותר חשוב זה שאנחנו נהנים מהדרך".

אתם עושים את זה כמה שנים - זה לא משהו שיכול להימאס עליכם מתישהו? לא מפחדים למצה או למחזר את עצמכם?
מיכאל: "הרבה חושבים שאנחנו עושים את זה המון זמן! אלין היום בת 5 וחצי, התחלנו ממש להכנס לזה רק כשהיא הייתה בערך בת 3-3 וחצי. עברו כולה שנתיים ואלו היו שנתיים פשוט מדהימות, מבחינתי מכאן אפשר רק לצמוח ולגדול. לא חושב שיש סיבה שמשהו שמסב לנו כל כך הרבה אושר ושמחה יכול לשעמם אותנו".

 

אם הייתה לכם אופציה להוסיף מישהו לממלכה שלכם, את מי הייתם מוסיפים?
מיכאל: "הייתי מוסיף את כריסטיאנו רונאלדו, סתם כי אני אוהב אותו".

למי מבני המשפחה יש גינונים של בן מלוכה?
שירן: "אלין היא הנסיכה הקטנה של הבית, היא אוהבת להתגנדר ולהתלבש ולעשות דברים של נסיכות. אלרועי הוא ממש כמו נסיך, חמוד ומתוק".
מיכאל: "ואם אתם מחפשים מלכה מצאתם לכם את שירן! תפור עליה למלוך על איזו מדינה!".

מהו החלום הכי גדול שלכם כמשפחה?
מיכאל: "שתמיד נמשיך להנות ביחד, הרבה מפורסמים מתפרסמים לבד, יש בדרך כלל מישהו במשפחה שהוא כוכב בודד והמשפחה לא חלק מכל החוויות שלו. אנחנו עוברים את הכל כמשפחה, את הפרסום, את השמחה, את הדרך. לכן זה נורא מרגש ואני מאחל לעצמי שתמיד נמשיך להיות שם אחד בשביל השני ונעבור את כל החוויות האלה ביחד כמשפחה. אנחנו הרבה יותר חזקים ביחד".

שירן: "אני קודם כל רוצה שנהיה תמיד מאושרים כמו היום. מאוד מאוד הייתי רוצה שגם נמשיך להתקדם ולהצליח, חשוב לי שמעבר לסרטונים המצחיקים אנחנו נוכל לשמש כדוגמא, שנצליח להשפיע על עוד משפחות להפוך את החיים שלהם ליותר שמחים, שייראו סרטונים שלנו וילדים יעשו אותם עם ההורים".

 

פסטיבל "TeenCity" הוא פסטיבל נוער שלם שקם לכבוד חנוכה הקרוב ומכיל בתוכו את הכוכבים האהובים במופעים ייחודים חדשים. הפסטיבל מתקיים בתאטרון גבעתיים ולצד המופע של משפחת ספיר תוכלו לראות גם את בן וטיי במופע "פשוט לשיר", את חבורת "פול האוס" במופע "המתיחה הגדולה" וכמובן את ה"טיק טוק שואו". לרכישת כרטיסים - לחצו כאן

תגובות