קים אור אזולאי חושפת את רשימת הריגול שלה ברשת. צילום: גיא כושי ויריב פיין

קים אור אזולאי חושפת את רשימת הריגול שלה ברשת

רוצים להרגיש מרגלים כמו קים אור אזולאי ב"ספיידרז"? הכוכבת האהובה החליטה לחשוף בפנינו את רשימת האנשים שהיא הכי במעקב צמוד וסודי אחריהם ברשתות החברתיות. צאו לדרך!

היי חברים! כאן קים אור אזולאי, ואם אתם צופים ב"ספיידרז" (א'-ד', טין ניק ב-HOT), כנראה ששמתם לב שהדמות שלי, ניקי, היא הכי אלופה בריגול. לכן, החלטתי לחשוף בפניכם את רשימת ה-TOP Secret שלי ולתת לכם את ההמלצות אחרי מי לרגל ברשת. מבטיחה שזה שלאגר!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אמא שלי, גברת אזולאי - revital_azulay_k@

מעבר לזה שהיא אמא שלי, והיא מעלה כל דבר חדש שקשור אליי, האישה כוכבת! 'קוברת' לליידי גאגא וגם בלוגרית הטיולים מספר אחת בעולם! כל טיול שלה יותר מגרה מהשני, וכל זה בניצוח סטייל משובח. לא, אני לא משוחדת כי היא אמא שלי. בכל זאת, גם ב'ספיידרז', המשפחה היא ה-דבר!

 

ליאל אלי - liel_eli@

כולנו בעיקר אוהבים לעקוב אחריה כי היא מאד מצחיקה, אבל בעצם זה כי היא מתארת את כל מה שכולנו עושים או חושבים בלי לומר בקול רם. אז בעצם לעקוב אחריה זה גם לעקוב אחרי ה'אני הפנימי' והפדחן שלי שמעולם לא הודיתי בו. הכי בייסיקלי שתעשו פולואו!

 

Stylebynelli@

בחורה עם סטייל מפחיד ועם הפיד הכי מטורף שראיתי! עוקבת אחריה כבר כמעט חמש שנים וזה רק משתבח עם הזמן. תמיד כשאני מתיישבת ליד הארון ומשתגעת שאני לא מוצאת מה ללבוש, היא ישר מפיצה בי ים של השראה!

 

גל זהבי - galzahavi@

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני מרגישה שאני עוקבת אחרי שף או מבקר מסעדות בכיר. אם אני רוצה לראות משהו טעים לאכול - תמיד יש לי את ה'סטורי לילה' של זהבי. אם אני מחפשת מסעדה טובה, הוא בול הבן אדם המתאים להמלצות בנושא וכן, גם אני לא נשארת אדישה לצילומי האוכל שלו. יאמי!

 

 

שחר קידר - shahar_keidar@

שחר קידר הוא המאמן שלי ואני מרגישה שזה מעקב כפול. אני עוקבת אחריו ומקבלת ים מוטיבציה להתאמן (במיוחד שתקופה הזאת של ההסגר/בידוד כשכולם בבית) ומצד שני הוא עוקב אחרי ורואה כל היום מה אני אוכלת, שזה חיסרון כי אני מזכירה שאני עוקבת אחרי זהבי... 

 

negin_mirsalehi@

אני עוקבת אחריה יותר בגלל הלייף סטייל מעורר ההשראה שהיא מביאה והזוגיות המהממת שלה עם הבן זוג שלה! יש לה מותג לטיפוח השיער שלדעתי הוא מושלם ושיער כמו שלה - זו לגמרי תעלומה ששווה לעקוב אחריה!

 
 
תגובות