בינלאומיים: הכירו את הזוג שכובש את היוטיוב. צילום פרטי

בינלאומיים: הכירו את הזוג שכובש את היוטיוב

קאי - ישראלי לשעבר וג'יוואן, דרום קוריאנית לשעבר, הפכו לזוג והחליטו לנתב את האהבה ביניהם לכדי ערוץ יוטיוב שרק הולך וצובר תאוצה. מסרטונים על בן זיני ונועה קירל ועד התנסויות בשפות זה של זאת - הכירו את כוכבי הרשת הכי חמודים שיש, רגע לפני שהם הופכים למגה סטארים. צפו

יש מצב שמצאנו את הזוג הכי חמוד ברשת? הישראלי לשעבר, קאי ארווס ובת זוגו הדרום-קוריאנית, ג'יוואן לים, בני ה-23, הופכים לדבר החם הבא ביוטיוב ומצליחים להקסים ולגרום לנו להתאהב בהם בכל סרטון מחדש. השניים, ששם הבמה שלהם ברשת הוא "ג'אי" (שילוב של השמות הפרטיים שלהם), צוברים עוד ועוד מעריצים וצופים חדשים ורגע לפני שהם הופכים לכוכבי הרשת הכי מדוברים, תפסנו אותם לראיון היכרות. זהירות - אתם תתמכרו!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ארווס ולים הכירו כשלמדו יחד, עם הזמן השניים שהיו חברים טובים, הפכו לזוג רומנטי ומשם הדרך לרשת (ערוץ יוטיוב בשם "Jai.life") יחד הייתה מתבקשת. הסרטונים שלהם יחד מאופיינים עם המון הומור עצמי, כיף, צחוקים והכרות של כל אחד עם התרבות של האחר (התרבות והסממנים הישראלים למול קוריאה ועצירת ביניים בשפה האנגלית). הניסיון של כל אחד לתת מעולמו משתלב לכדי סרטונים שפשוט כיף לראות, הם מצליחים לרענן, להביא לנו את עצמם ומעבירים את המסרים שלהם בדרך חיובית עם חיוכים מדבקים שלא יוסרו לכם מהפנים אחרי הצפייה בהם. כן, כפי שאתם רואים אנחנו לגמרי 'עפים עליהם' וכשתכירו אותם תבינו שזה לגמרי בצדק. 

עריכה: שי קנפו
 
 

מסרטוני ביקורת על להיטים אלה לי להב, נועה קירל ובן זיני ועד חטיפים, שירים, וולוגים, סלנג משלהם ('הירשמו כלבוי') וממתקים - הגיוון והאינספור רעיונות שאפשר לעשות יחד כזוג לגמרי מממשים את הפוטנציאל של הרשת, צברו עשרות ומאות אלפי צפיות ולמעלה מ-30 אלף מנויים ביוטיוב.

גם בדרכם הכייפית ברשת יש לפעמים רגעים לא נעימים, כמו העובדה שג'יוואן מאז הקורונה זוכה לתגובות גזעניות על היותה אסייתית ושולחים לה 'עקיצות' בסגנון: "קורונה, יסינית" וכן מתנהגים אליה אחרת ברחובות רק בשל מוצאה, על העניין סיפרה לנו הכוכבים המתהווים בראיון כי: "הרגשתי שיום אחד נגיע ליום שבו יכו אותי ברחוב ואחרי זה לא יצאתי החוצה כמה שבועות", סיפרה ג'יוואן וקאי הוסיף: "חשוב להראות מה לא בסדר כדי לגרום לאנשים להבין". בנוסף, השניים לא שוללים אפשרות לעבור בעתיד לישראל למגורים קבועים ולא רק לביקורים, אך מנצלים את הזמן להסתובב בעולם. השניים מגדירים את עצמם כנוודים דיגיטלים וכרגע, בעקבות המצב, נאלצו להפסיק את המנהג החלומי והכייפי אך כבר מוכנים לחזרה ברגע שיתאפשר. עד אז, הסרטונים שלהם ביוטיוב ממשיכים והם לא מתכוונים לעצור.
תגובות