עלו לגמר: הכירו את הפיינליסטיות של "ויראליטי". צילום מאינסטגרם

עלו לגמר: הכירו את הפיינליסטיות של "ויראליטי"

תחרות הריאליטי הראשונה ב-TikTok, מתקרבת בצעדי ענק אל הגמר הגדול. למעשה כבר שלוש פיינליסטיות הבטיחו את מקומן בגמר החגיגי, והיום אף ייפתח אתגר נוסף שבסיומו ייבחר הפיינליסט הרביעי. רגע לפני שזה קורה, זה הזמן להכיר מקרוב את ליאם, נועה ואמור!

אנחנו עדיין מופתעים מהקונספט המיוחד של התחרות ומכך שיש ריאליטי שלם בטיקטוק, אך הנה אנו כבר מתקרבים אל הגמר הגדול והראשון של "ויראליטי". שלוש בנות כבר הבטיחו את מקומן בגמר ומתמודד אחרון (או מתמודדת) צפויים לתפוס מקום נוסף באירוע הסיום ב"אתגר הגמר" (שנפתח היום ויסתיים בשלישי הקרוב). רגע לפני שמגיעים לקו הסיום, ואחרי שהתאהבנו והצבענו להן בתחרות, זה הזמן להכיר אותן מקרוב!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

שלוש הפיינליסטיות הראשונות ב"ויראליטי" הן ליאם חרובי בת ה-16 מראשון לציון, נועה כהן בת ה-12 מאשדוד ואמור תמם בת ה-11 מרמלה. 

ספרו לנו - מה חשוב שנדע עליכן!

ליאם: "המנטורית שלי הייתה ולריה ואני זוכת הנבחרת הסגולה. אני עולה לכיתה י"א, נולדתי בארצות הברית, יש לי בן זוג מזה שנתיים ואני מאוד אוהבת אופנה וסטיילינג ורוצה לעסוק בזה כשאהיה גדולה".

נועה: "המנטוריות שלי היו עלמה וליה ציון ואני זוכת הנבחרת הצהובה. אני אוהבת לרקוד ומגיל קטן מאוד הלכתי לחוגים. זה התחיל בחוג בלט, עבר לג'ז ועכשיו אני בהיפ-הופ כבר שלוש שנים".

אמור: "המנטורית שלי הייתה שירה קאי כהן ואני זוכת הנבחרת הכחולה. אני האחות 'הסנדוויץ'' בבית. אני מכורה לטיקטוק ברמות מטורפות ואוהבת מאוד להשקיע בעמוד שלי. אני אוהבת לרקוד, לצחוק, לטייל בקניון ולעשות שופינג עם חברות. אני רוקדת מגיל ממש קטן - התחלתי לרקוד בגיל שנתיים וחצי. אני אוהבת גם לקרוא ספרים, מאוהבת במקצועות מתמטיקה ואנגלית, אוהבת לשחק כדורגל ולמעשה אני בנבחרת בית הספר! למדתי משחק ואני חולמת להיות שחקנית מוכשרת, כמו הדודים האהובים שלי עמוס תמם ומאיר תמם שאני מעריצה אותם ואוהבת מאוד".

איך הגבתן כשעליתן לרביעיות בויראליטי?

ליאם: "קודם כל ברור שמאוד התרגשתי! זה עודד אותי להמשיך ולהתמיד, זה כיף לראות שאנשים אוהבים את הסגנון שלי ואת מה שאני מביאה".

נועה: "נורא שמחתי! הקפצתי את כל החברים והמשפחה להצביע לי. כשראיתי שניצחתי בחצי גמר פשוט התחלתי לצרוח משמחה בכל הבית והמשפחה כמובן הצטרפה ותמכה בי!"

אמור: "ממש שמחתי והתרגשתי וגם המשפחה שלי שמחה מאוד בשבילי ופרגנו לי מאוד, במיוחד העוקבים שלי ברשתות החברתיות שאני מרגישה שהם כבר כמו משפחה בשבילי. תמיד מפרגנים לי ואוהבים אותי וזה ממש לא מובן מאליו, זאת הרגשה ממש כיפית לעלות לכל השלבים ולהגיע לגמר".

מה לדעתכן צריך להיות בטיקטוקר כדי שתעקבו אחריו?

ליאם: "אני חושבת שקודם כל שמחת חיים וצחוק - זה משהו שמאוד מושך. אני אישית גם מאוד אוהבת לעקוב אחריי תכנים מושקעים בין אם זה ריקודים, קומדיה, סיפורים מרגשים..."

נועה: "מה שאני אוהבת לצפות בטיקטוק וגורם לי לעקוב אחריי הבן אדם אלו דברים מצחיקים, ריקודים, משחק ( POV / סיטואציה)".

אמור: "קודם כל חיוך, הומור, תוכן מצחיק ומעניין והכי חשוב - שיהיה פעיל ומדי פעם גם לענות לתגובות לעוקבים, כי זה ממש כיף שמישהו שאתה מעריץ ואוהב עונה לך, אפילו בסמיילי לב. גם חשוב שאני אבין מהסרטונים שלו/ה שהוא בן אדם טוב ומפרגן".

מי הטיקטוקר האהוב עליכן?

ליאם: "אדיסון ריי ללא ספק, קודם כל אני מאוד אוהבת מבחינת המראה החיצוני שהיא לא בדיוק 'אידיאל היופי', אבל לגמרי בין הנערות היפות שראיתי. היא נותנת ביטחון עצמי לבנות שלא שלמות עם הגוף שלהן. אני אוהבת מאוד את הוייב שלה ואת הגישה. היא מאוד חייכנית תמיד צוחקת ושמחה, זה כיף לראות את זה. אני אוהבת שהיא אנרגטית, היא לוקחת ריקודי טרנדים בטיקטוק ומוסיפה להן שמחה".

אדיסון ריי
אדיסון ריי © צילום מסך מאינסטגרם addisonraee@

נועה: "יש מלא טיקטוקרים אהובים ואני לא יכולה לבחור אחד, אבל במיוחד כאלו שמקבלים תגובות רעות ומתעלמים מהם - זו השראה בשבילי"

אמור: "אני אוהבת כמה טיקטוקרים. אדיסון ריי - כי היא מחייכת בכל סרטון פעילה ולא משעממת, שירה קאי כהן (צ׳ארלי הישראלית) אני ממש אוהבת אותה כי היא רוקדת מהממם ומדוייק. יצא לי לפגוש אותה במפגשי טיקטוק והיא תמיד מחייכת ומתייחסת לכל המעריצים שלה, וזה חשוב בעיני לא לשכוח מאיפה באת.  צ'ארלי דמילו - הורסת ברמות,  עושה מלא שינויים שזה מה שגורם לך לעקוב אחריה. איך אפשר בלי שי יום טוב - שכל יום שאני רואה את הסרטונים שלו וצוחקת הופך ליום מצחיק ברמות. ברייס - הוא גם מצחיק ברמות על ומאוד מתחברת לתוכן שלו".

שירה קאי
שירה קאי © יאנג דיסטרו

מה לדעתכן הדבר הייחודי שאתן מביאות לויראליטי?

ליאם: "אני חושבת שאני מבצעת את הריקודים בצורה חלקה וטובה. אני באה ממשפחה של צלמים אז משחקי תאורה, פוזיציות ורקעים מעניינים ומיוחדים זה משהו שגדלתי לתוכו. התחביב שלי זה אופנה, כך שאני מתאימה את האביזרים והבגדים שאני לובשת לרקעים ולסרטונים".

© צילום מאינסטגרם

נועה: "אני מביאה את עצמי מהנשמה, לעשות את התנועות מכל הלב וזה בא לי בטבעי".

נועה
נועה © צילום מאינסטגרם

אמור: "קודם כל אני מביאה איתי ביטחון עצמי והשקעה. אני נגד בריונות ברשת מאמינה באהבת חינם ופרגון. תמיד חשוב לי בכל סרטון לעשות האשטגים של פרגונים, אהבת חינם. אני בעד לתת ביטחון למי שאין ותמיד לרשום מילה טובה ולפרגן והכי חשוב שאני אף פעם לא מוותרת לעצמי ומאמינה שבעבודה קשה מגיעים להישגים גבוהים בחיים".

© צילום מאינסטגרם

מי יהיה המתמודד הנוסף בגמר? כל הפרטים על ההצבעה - כאן!

תגובות