יש לי וידוי: התיכוניסטים חושפים את האמת על בית הספר. adobestock

יש לי וידוי: התיכוניסטים חושפים את האמת על בית הספר

מורה שעושה שפגט באמצע הכיתה, תלמיד שמבקש שיורידו לו ציון וחברות שמפריעות לזוגות אוהבים בכוונה - אספנו לכם את הוידויים הכי מצחיקים מתוך קהילת "תיכוניסטים מצייצים"

לא תמיד קל בבית הספר, וכבר אפשר להריח את היום הראשון ללימודים שנמצא ממש מעבר לפינה. כדי להקל על הבאסה, אספנו עבורכם את הווידויים הכי מצחיקים של תלמידים מתוך "תיכוניסטים מצייצים", כדי להראות לכם את הצד המשעשע של הלימודים... 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי שמאמין לא מפחד

"הגישו אותי על 92 בחמש יחידות מתמטיקה אבל ביקשתי שיורידו לי את הציון ל90 כי אני לא מאמין בעצמי"

© AdobeStock

אופסי...

"פעם רבתי עם המורה שלי לעיצוב וממש התעצבנתי אז רשמתי למחנכת שלי והיא דיברה איתה, לקראת הערב של אותו יום קיבלתי הודעת התנצלות ארוכה מאוד מאותה מורה לעיצוב, היום היא כבר לא עובדת בבית ספר".

גמישות

"פעם בכיתה י' באמצע שיעור ספרות חבר שלי ביקש לצאת לשירותים והמורה לא הסכימה לתת לו לצאת והם התחילו לריב. בשיא הריב הוא אמר לה שהיא לא מסוגלת להתגמש, ואז היא שאלה אותו אני לא גמישה?! ודפקה שפגט באמצע הכיתה".

עבודה קשה

"המורה ללשון כעסה עלינו שהפרענו היא אמרה לנו שהיא לא תקבל התנהגות כזאת ושהיא ממש משקיעה בנו ועובדת מאוד קשה, כדי להמחיש לנו את זה היא הרימה את היד והראתה לנו את העיגולי זיעה שלה, מראות קשים".

אין גיל לאהבה

"פעם אחת אני וחבר שלי פתחנו בצחוק טינדר, מפה לשם מצאנו בטינדר את המורה שלנו, היא בת 65...."

© adobestock

רווקה וטוב לה?

"אני והמורה שלי היינו בתגבור, היא אמרה לי שאני חתיך ואיך זה שאין לי חברה אז אמרתי לה איך זה שאת מאוד יפה אבל עדיין רווקה והיא בת 45, היא יצאה מהכיתה בוכה והמנהלת חזרה איתה והשעו אותי לשבוע"

איך ממשיכים?

"סוף שנה שעברה, אחרי הבגרות בלשון, קיללתי את המורה שלי (אחרי שסיימתי את המקצוע איתה) עכשיו נודע לי שיש לי חשד להעתקה, ואני לא יודע איך לחיות מכאן"

פארטי פופר

"יש אצלנו בבית ספר פינת מזמוזים, בכיתה י' אני וחברות שלי היינו הולכות לשם כדי להרוס לזוגות שבאו לשם"

© צילום: Shutterstock

כנות

"מורה ששנאתי ממש שאל אם יש לי משהו להתנצל עליו לכבוד יום כיפור ועניתי לו - 'אני מצטער שאני לומד איתך'"

אופסי #2...

"נפלתי על המורה שלי במדרגות ונפלה לה הפאה".



תגובות