עידן תלם מציג: יש שאלות שלא שואלים גיימרים. יותם בוני

עידן תלם מציג: יש שאלות שלא שואלים גיימרים

הגיימר והיוטיובר האהוב, השיק פורמט ראשון לערוץ היוטיוב שלו, בו יענה עם שאר חבריו לתחום על השאלות שלא שואלים גיימרים

אחד הגיימרים והיוטיוברים הבולטים במדינה הוא ללא ספק עידן תלם (אינדה גיים), עם ערוץ יוטיוב המונה למעלה מ-424K מנויים. כעת, לראשונה הוא משיק בערוץ פורמט מיוחד בו ינסה לענות, יחד עם חבריו בתחום, על כמה שאלות שלא שואלים גיימרים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסרטון מאחד את הגיימרים היוטיוברים הגדולים בארץ, שם הם נשאלים את השאלות הכי קשות והכי רגישות ש'אף פעם לא שואלים' על נושאים כמו אני מרגיש יציבות כלכלית במה שהם עושים, על המשפחה והאמון שלה בקריירה, האם משחקי וידאו מעודדים אלימות? בנים יותר טובים מבנות בגיימינג? ועוד. בכל סיבוב הגיימרים יקבלו שאלה, יבחרו עמדה (ממסכים מאוד עד לא ללא מסכים בכלל) ואז ישוחחו וידונו על השאלה.

 

"הרעיון הוא רעיון מקור של ערוץ יוטיוב מאוד גדול מחו"ל שנקרא "jubilee", מספר לנו תלם. "נחשפתי לאחרונה לערוץ הזה והתחלתי לעשות סרטוני ריאקשן לסרטונים שלהם, אבל אז חשבתי, למה אין כזה בארץ? עלה לי הרעיון לעשות את זה בעצמי".

איך בחרתם את השאלות?

"השאלות היו משולבות גם משאלות שנשאלו מהפורמט של חו"ל, וגם שאלות שאנחנו יודעים שבארץ מאוד מתעניינים לשמוע ולדעת, כי אף פעם לא עונים על דברים כאלה בשום מקום"

כמה שאלות מוזרות אתה מקבל ביום יום?

"מלא שאלות מוזרות. לרוב לא יודע מה לענות, לדוגמא: יש לך חברה? מתי עולה סרטון חדש (שעלה היום) , מתי 'נונסטופ' חוזר ועוד מלא".

© יותם בוני

"בתקווה שהפורמט הזה ימשיך להצליח ולכבוש את יוטיוב, השאיפה היא לעשות עוד ועוד הפקות כאלה", מספר תלם על האפשרות ליצור פורמטים נוספים בערוץ. "חסר תוכן איכותי בארץ ברמת הפקה כזאת. מודה שלא פשוט להרים דבר כזה, שלא לדבר על לא כלכלי, אבל אני חושב שזה חובה גם לקהל בארץ, וגם חובה לערוץ שלי שהפך להכי גדול ביוטיוב ישראל, להביא תוכן איכותי וברמה גבוהה כל כמה זמן".

תגובות