Cool For School: המורים שפתחו חשבון TikTok. צילום מסך מטיקטוק

Cool For School: המורים שפתחו חשבון TikTok

לקראת החזרה ללימודים, אספנו כמה מורים שהפכו את בית הספר למקום מגניב יותר והצטרפו בעצמם לטירוף ה-TikTok • רוצו לעקוב!

אפליקציית ה-TikTok היא ללא ספק הדבר הכי חם כרגע ברשת, וכמו כל הצלחה מטאורית אצל בני הנוער, גם הגדולים מבינים את הפוטנציאל, אלא שלא ציפינו לראות את המורים שלנו נכנסים לטירוף של האפליקצייה ומשתלבים שם כמו כוכבי הרשת הגדולים. מהמורה למתמטיקה ועד המוקה לפיזיקה - קבלו את המורים שחובה לעקוב אחריהם באפליקציה!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

פיזיקה

teacherlava@ הוא מורה לפיזיקה בחטיבת ביניים ובעל סרטונים אשר חלקם הגיעו למספר עצום של צפיות, בסדר גודל שכוכבי טיקטוק יכולים לקנא בו! בסרטוניו הוא עוסק בנושאים שונים הנעים בין כל מיני הסברים פיזיקליים על תופעות מעניינות, מעין מיני-שיעור. בנוסף, יכולים להיות לו אפילו אנקדוטות על חייו או סרטונים הומוריסטיים הממחישים את חייו כמורה.

 

ביולוגיה

פיזיקה הוא לא המקצוע המדעי היחיד שמככב בטיקטוק מלבדו, ישנו גם מורה לביולוגיה בשם יאיר פוזניאק, אשר גם הוא מעלה סרטונים לטיקטוק וסרטוניו מגיעים לאלפי צפיות. כמו המורה לפיזיקה גם הוא מעלה מיני-שיעורים על נושאים מעניינים הקשורים לביולוגיה, לווא דווקא כאלה הקשורים לחומר הנלמד בבית הספר.

 

היסטוריה

ליאת היא מורה להיסטוריה בחטיבת הביניים ובתיכון וגם היא זוכה לפופולריות מפתיעה בטיקטוק. סרטוניה זוכים בממוצע לאלפי צפיות וחלקם אפילו לעשרות אלפים. בחשבון שלה היא עוסקת בחוויותיה כמורה להיסטוריה וגם דברים רבים הנוגעים לזכויות התלמיד!

 

מתמטיקה

את המורה חן חלבי כבר הכרנו לכם בעבר בראיון מיוחד. חלבי הוא בהחלט כוכב TikTik מן המניין מן המניין אשר צבר במצטבר כבר מיליוני צפיות לסרטוניו. חלבי משתף בסרטונים המשקפים בהומוריסטיות את חוויותיו כמורה למתמטיקה ואת השקפת עולמו וזוכה לתגובות נלהבות ואפילו לעמודי מעריצים. מדובר במורה עם מספר הצפיות הגדול ביותר ברשימה שלנו!

 

אנגלית

עידית היא מורה לאנגלית, אך בניגוד לשאר המורים לאנגלית שמעבירים את שיעוריהם בכיתה, עידית מפרסמת סרטונים בטיקטוק המסבירים על שלל נושאים בשפה וכמובן גם סרטונים על חוויותיה כמורה.



תגובות