כבר לא חבורה: האם ה"הייפ האוס" מתפרקים?. אינסטגרם

כבר לא חבורה: האם ה"הייפ האוס" מתפרקים?

בימים האחרונים שמנו לב כי מספר חברי "הייפ האוס" עוזבים את הבית, מה שמעלה את החשד כי מסתמן פירוק סופי

בית הטיקטוקרים, ה"הייפ האוס" נכנס אל חיינו בדצמבר האחרון וסחף אחריו מיליוני אנשים ברחבי העולם. חברי הבית הפכו לכוכבים הגדולים של הרגע כמו צ'ארלי דמילו וכמובן אדיסון ריי ועוד. אך בימים האחרונים ניראה כי מספר מחברי ה"הייפ האוס" עברו לבית אחר ועזבו את הבית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפני מספר ימים טיילר הולדר חבר הבית צייץ בטוויטר שהוא עובר בית. לאחר מכן אוליביה פורטון התראיינה ואמרה שהיא וכמה חברים מהבית עוזבים את הבית. בסוף השבוע האחרון ראינו סרטונים ותמונות בבית ענק בהרי הוליווד של אוליביה את טיילר ועוד שניים מחבריהם: נייט וויט וקייליאן סטאנקוס.

אמש (א') טיילר העלה תמונה לאינסטגרם בה הוא כתב: "ברוכים הבאים לטרילר קומפאונד". בנוסף, בסרטון ביוטיוב שטיילור העלה הוא אמר שהוא אכן עזב את ההייפ האוס והרבה שואלים אותו אם הוא ימשיך ללכת לבית לעשות סרטונים איתם. בהתחלה ענה שלא, אך בסוף התברר שהוא צוחק והוא עדיין בקשר טוב עם החבורה. הסיבה שהוא עזב את הבית זה בגלל המקום שהוא גר בבית שהקשה עליו לעבוד. לאחר מכן הוא קצת הסביר שבבית החדש שהוא הקים יהיה לו ולחברים שלו מקום לעשות סרטונים ביחד וכמובן לגור. לאחר מכן הוא טען: "זה לא עוד בית יוצרי תוכן, האנשים האלה הם המשפחה שלי ואני לא מחפש ליצור עוד בית, אני פה בשביל ליצור תוכן עם המשפחה שלי". טיילור סיים את הסרטון בלקט רגעים אהובים מה"הייפ האוס".

 

 

 

תגובות