תמורת תשלום: הסלבס מציעים כניסה ל'קלוז פרינדז'. adobestock

תמורת תשלום: הסלבס מציעים כניסה ל'קלוז פרינדז'

כמה הייתם משלמים כדי להיות ב"קלוז פרינדז" האינסטגרמי של הכוכב האהוב עליכם? טרנד חדש מציע לכם להיות חלק מהרשימה הנחשקת של הכוכבים מרחבי העולם, תמורת תשלום חודשי

בשנה האחרונה אנו שמים לב לטרנד חדש בקרב המפורסמים ברחבי העולם - להפוך את רשימת החברים הקרובים בסטורי באינסטגרם ("Close Friends") לעסק חדש. דרך אתרים מיוחדים המפורסמים מציעים למעריצים לשלם כסף כדי לקבל תוכן בלעדי באינסטגרם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בין המפורסמים שמצאנו באפליקצייות השונות המציעות את השירות המדובר - השחקנים איאן סומרהולדר ("יומני הערפד") ואד וסטוויק ("אחת שיודעת") וכוכב הטיקטוק וחבר ה"סוואי האוס" - בלאק גריי. המפורסמים מציעים את התוכן הבלעדי בעלות של מספר דולרים בחודש. בנוסף, בעמוד המידע של אפליקציית "So Close" למשל, מדגישים כי הידוענים יוכלו לבחור לתרום חלק מהרווחים לעמותה על פי בחירתם.

© צילום מסך

זוהי התחלה של עידן חדש ברשתות החברתיות. מפורסמים ומשפיעים מחפשים דרכים חדשות לקרב אליהם את הקהל שלהם וכנראה שהדרך הזו היא אחת הפופולריות ביותר. בחודשים האחרונים נראה יותר ויותר מפורסמים ויוצרי תוכן עושים את הצעד הזה, אנו מאמינים שזה גם יגיע לישראל - בקרב מפורסמי ארצנו.

למעריצים בלבד:
הסלבס מוכרים את גופם ברשת חברתית
משה אבוטבול
אם חשבתם שהקשר היום בין הכוכבים הגדולים למעריצים הוא ממש גדול ועמוק בזכות הרשתות, מסתבר שהוא אפילו יותר אינטימי ממה שחשבתם, והכל בזכות רשת חברתית בה מעריצים משלמים כדי לצפות בתמונות חושפניות, אינטימיות ומיוחדות של הכוכבים האהובים עליהם

רק השבוע עסקנו בממשק דומה, אך בעייתי - במסגרתו דרך הרשת החברתית "OnlyFans", מפורסמים ומשפיעני רשת מציעים להירשם כמנוי לעמוד שלהם תמורת תשלום - על מנת לקבל תוכן מיני בוטה שלהם.

 

תגובות