צ׳ארלי דמיליו: ״תגובות רעות גרמו לי לפתח הפרעת אכילה״. צילום מסך מאינסטגרם

צ׳ארלי דמיליו: ״תגובות רעות גרמו לי לפתח הפרעת אכילה״

צ׳ארלי ודיקסי משתפות בראיון מיוחד לאתר הנוער “Seventeen” את מה שהן חושבות על בריונות ברשת ואיך הן מתמודדות עם תגובות רעות

צ׳ארלי דמיליו ואחותה דיקסי נחשבות לכוכבית הגדולות של הרגע, עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות הן גם חוות הרבה שנאה. שתי האחיות מנצלות את הקהל שלהן להראות כמה זה לא נכון לעשות בריונות ומדברות על זה בראיון לאתר הנוער האמריקאי “Seventeen״.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

צ׳ארלי אמרה בראיון: ״הרבה בני נוער בגילי, חלק גדולים יותר וחלק קטנים ממני חווים בריונות מסוגים שונים. כולנו צריכים להיות יותר מודעים לדברים שאנחנו אומרים על אנשים בגלל שזה יכול ממש להשפיע עליהם. כחברה אנחנו חייבים יותר להיזהר עם מילים שלנו ולוודא שאנחנו מתייחסים לאחרים בכבוד״. לאחר מכן צ׳ארלי סיפרה כי תגובות ברשת אכן הצליחו להשפיע עליה בעבר, תגובות על גוף שלה גרמו לה להפרעת אכילה, לאחרונה היא התחילה לדבר על הנושא כדי לעזור לאחרים שמתמודדים עם הפרעה זו. ״ תמיד ניסיתי להשתמש בקול שלי בכל הנוגע לסוגיית דימוי הגוף אבל אף פעם לא דיברתי על ההתמודדות שלי עם הפרעת האכילה״.

דיקסי סיפרה בראיון על דרך ההתמודדות שלה עם התגובות הרעות: ״האפשרות לכתוב לי תגובות כבויה ואז אני לא יכולה לקבל תגובות רעות. אבל אם אני מקבלת אז אני עושה בדיחה על זה או מתעלמת כי זה לא מזנה. הם לא יודעים מי אני כבן אדם אז זה לא שווה לי לבזבז הזמן בלהגן על עצמי״.

תגובות