טיקטוק מפרסמים: היוצרים והשירים הגדולים של 2020. GettyImages_IL/Vittorio Zunino Celotto, Frazer Harrison 

טיקטוק מפרסמים: היוצרים והשירים הגדולים של 2020

חודש דצמבר רק החל וכבר כל הפלטפורמות מפרסמות את סיכומי השנה שלהם. היום (ה') טיקטוק ריכזו והכריזו על היוצרים והשירים הבולטים באפליקציה בשנת 2020

בשנה האחרונה אפליקציית טיקטוק הפכה לדבר הכי חם שיש, אפילו יותר מהשנה הקודמת. טיקטוק הכניסה לחיינו כוכבים חדשים והייתה אחראית על השירים הלוהטים ביותר של השנה. בנוסף, הסרטונים בטיקטוק השפיעו על כל מצעדי המוזיקה בעולם. היום (ה') באפליקציה מפרסמים את רשימת 10 היוצרים החזקים ביותר בפלטפרומה לשנת 2020 וגם את רשימת 10 השירים הכי מצליחים דרכה בשנת 2020.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את רשימת היוצרים הגדולים של השנה פותחת, איך לא, צ'ארלי דמילו. הכוכבת רק בת 16 וכבר מתהדרת ביותר מ-100 מיליון עוקבים; במקום השני נמצאת טביטה בראון עם 4.5 מיליון עוקבים. במקום השלישי נמצאת בלה פורצ'; במקום הרביעי נמצא הצייר דייבון רודריגז; במקום החמישי נמצא וויסדום קאיה; במקום השישי נמצאת אדיסון ריי עם 70 מיליון עוקבים; במקום השביעי נמצא הרקדן מיכאל לה עם 42.5 מיליון עוקבים; במקום השמיני נמצאת קריסל לים ובמקום העשירי נמצא נואה בק.

את רשימת השירים פותח השיר "Savage Love" של ג'ייסון דרולו וג'וש 685 - שיר שהתניע אתגר וויראלי במיוחד השנה; במקום השני נמצא הרמיקס לשיר "Savage" של מייגן דה סטליון וביונסה; במקום השלישי נמצא "OUT WEST" של ג'אקבויז וטראוויס סקוט; במקום הרביעי נמצא "WAP" של מייגן דה סטליון וקארדי בי - שיר שלווה באתגר שנוי במחלוקת; במקום החמישי נמצא "Say So" של דוג'ה קט; במקום השישי נמצא השיר "Tap In" של סוויטי; במקום השביעי נמצא השיר "Rags2Riches" של רוד וויב; במקום השמיני נמצא השיר "The Box" של רודי ריצ'; במקום התשיעי אחד לפני אחרון נמצא השיר "Supalonley" של באני ובמקום העשירי בדירוג נמצא השיר "What You Know About Love".

 
תגובות