הצצה לעתיד: חמשת המשחקים שאנחנו הכי מצפים להם. adobestock (אילוסטרציה)

הצצה לעתיד: חמשת המשחקים שאנחנו הכי מצפים להם

אוהבי גיימינג? סתם משחקים מדי פעם? הכתבה הבאה היא עבורכם! אספנו כמה מהמשחקים המתוכננים לשנים הקרובות, כאלו שאנחנו הכי מחכים להם!

מספיידרמן ועד סדרות המשחקים האהובות: מחכים כמונו למשחקים החדשים של השנים הקרובות? קבלו כמה שאנחנו ממש ממתינים להם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

The Outlast Trials

Outlast היא סדרת משחקי אימה בעלת שני משחקים, שהיו מומלצים מאוד (לפי הביקורות הרבות לגבי המשחק). אין מידע רב לגבי המשחק הבא בסדרה, חוץ מכך שהוא מתרחש בזמן המלחמה הקרה. תהיה אופציה לכמה שחקנים לשחק יחדיו, אופציה שלא הייתה בקרב המשחקים הקודמים. המשחק תוכנן תחילה לצאת ב-2021, אך בעקבות מגפת הקורונה נדחה לשנה הנוכחית בתאריך שעוד לא ידוע.

 

The Legend Of Zelda: Breath of the wild 2

The Legend Of Zelda היא סדרת משחקים אקסקלוסיבית לקונסולת הנינטנדו סוויץ', The Legend Of Zelda: Breath of the wild 2 הוא יהיה המשך למשחק הראשון, לא נמסר מידע רב לגבי המשחק חוץ מטריילר שיצא לפני כחצי שנה, התאריך המדויק של יציאת המשחק אינו הוכרז עדיין, אך הוא מיועד ל-2022.

 

Elden Ring

משחק פנטזיה שזכה להמון הערצה בקרב שחקני "Dark Souls", המשחק הזה זכה בהישג של "המשחק המבוקש ביותר", תאריך היציאה של המשחק הוא בחודש הקרוב, ב-25 בפברואר.

 המשחק האקסקלוסיבי לפלייסטישן Spider Man יצא ב-2018 וזכה בפרסים רבים לאחר הצלחתו הרבה. שנתיים לאחר מכן יצא משחק נוסף שהפעם מדבר על מיילס מוראלס (ספיידרמן נוסף), באירוע של פלייסטישן נחשף הטריילר למשחק השני שצבר הערצה רבה בקרב מעריצים, הורכז גם כי המשחק אמור לצאת רק לקונסולת הפלייסטישן 5. תאריך היציאה המלא לא ידוע, אך יצא ב2023.

ספיידרמן 2

המשחק האקסקלוסיבי לפלייסטישן Spider Man יצא ב-2018 וזכה בפרסים רבים לאחר הצלחתו הרבה. שנתיים לאחר מכן יצא משחק נוסף שהפעם מדבר על מיילס מוראלס (ספיידרמן נוסף), באירוע של פלייסטישן נחשף הטריילר למשחק השני שצבר הערצה רבה בקרב מעריצים, הורכז גם כי המשחק אמור לצאת רק לקונסולת הפלייסטישן 5. תאריך היציאה המלא עדיין לא ידוע, אך הוא מתוכנן ל-2023.

 

Grand theft auto 6

לאחר שהמשחק הקודם היה הצלחה גדולה מאז ועד היום נשאלה השאלה מתי ובכלל האם המשחק הבא עומד לצאת אז, לא מזמן הכריזה החברה Rockstar Games (הבעלים של סדרת המשחקים של GTA) כי המשחק המבוקש נמצא בפיתוח מתקדם ובקרוב יפרסמו עוד מידע לגביו. שימו לב - גם הפעם תהיה עליו הגבלת גיל מחמירה.

 

תגובות