"עדיין לא התאהבתי": אביב לין בראיון בכורה מיוחד. מתוך האינסטגרם של אביב

"עדיין לא התאהבתי": אביב לין בראיון בכורה מיוחד

אביב לין הוא לא רק כוכב עולה בכדורגל – הסרטונים האחרונים שהעלה לטיקטוק הגיעו למעל למיליון צפיות, ולגמרי במקרה. בראיון בכורה ל"פרוגי" הוא מספר שהטייטל הוא לאו דווקא מה שחשוב לו, מסרב לבחור בין הכדורגל לטיקטוק, וחולם על אהבה ופרפרים בבטן

בחודשים האחרונים אי אפשר לפספס אותו בפור יו בטיקטוק, חובבי הכדורגל יספרו לכם כי מדובר גם בהבטחה על המגרש - אבל יש מצב שנראה אותו בעתיד משתלב גם כשחקן מסוג אחר? תפסנו את אביב לין לראיון בכורה מיוחד, רגע לפני שהוא פורץ אל חיינו בסערה גדולה והופך לאליל הנוער הבא של ישראל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"אז אני אביב לין, בחור חדרתי, בחודש יוני אני אהיה בן 21. אני שחקן כדורגל בליגת העל בהפועל חדרה. לאחרונה גיליתי שאני קצת כוכב טיקטוק", מספר אביב על עצמו.

מה היה הסרטון הראשון שפרסמת?

"האמת שבהתחלה העמוד שלי היה בכלל העמוד של אחותי. בסרטון הראשון היא צילמה אותי עם איזה שיר ברקע. הייתה אז את הסדרה "בני אור", היא שמה את השיר של הסדרה ברקע, ראו אותי שם ובאמת הסרטון הזה פשוט התפוצץ. היינו קצת בהלם שסרטון כזה התפוצץ אבל בסדר, לקחנו את זה יפה".

הטייטל הזה של "כוכב רשת" זה בכלל טייטל שמעניין אותך?

"אני אחד שבחיים אוהב לנסות דברים ואוהב להסתגל לשינויים. כן תמיד מאוד משך אותי להיות בפרונט וכל העניין של הרשתות החברתיות. אני לא אוהב להגדיר את עצמי ככוכב כי אני ממש לא כוכב אבל כן, האמת שזה תמיד מאוד משך אותי".

מי שעוקב אחריך כבר יודע שהכוכבת האמיתית של הטיקטוקים היא אחותך הקטנה.

"לאחותי הקטנה קוראים ליבי, ילדה בת שלוש. בגלל שהיא ממש קטנה ויש בינינו הפרש די גדול של 18 שנים, אז אני וליבי זה ממש כמו אבא ובת. את כל הסרטונים אני נהנה לעשות איתה, וגם היא נהנית כי אחרי זה אני תמיד קונה לה מתנות. יצא מצב שבאמת כל סרטון שאני מעלה איתה זה פשוט פוצץ את הרשת בצורה מדהימה".

הסתכלתי קצת בתגובות של הסרטונים, והרוב המוחלט של התגובות מתייחסות למראה החיצוני שלך. מפריע לך שמתייחסים רק לזה?

"תראי, אני חושב שמה שאני הצגתי לרוב ברוב הסרטונים זה באמת את האני החיצוני שלי. עדיין לא הראיתי מי זה אביב באמת ועדיין לא הצגתי את תכונות האופי שלי ואנשים לא באמת יודעים עדיין מי אני. זה בסדר, כי תמיד יש תגובות לטוב ולרע וצריך לדעת לקבל כל תגובות בחיבוק, גם תגובות שהן פחות טובות, כי זו בסופו של דבר הרשת החברתית לטוב ולרע. זה בסדר, ואני מאמין שאם אני אמשיך להתפתח עם הזמן אני גם אציג את הצד היותר אמיתי שבי ואולי אקבל תגובות אחרות".

© מתוך האינסטגרם של אביב

אז אתה בחור מצליח, שחקן כדורגל, נראה טוב, כוכב טיקטוק בהתהוות, איך זה שאתה עדיין לא בזוגיות?

"שאלה טובה, שאלו אותי לא פעם ולא פעמיים. אני חושב שהתשובה האמיתית של זה היא שעדיין לא התאהבתי. כל הכדורגל, טיקטוק וזה, וכנראה שעדיין לא התאהבתי. אני חושב שבשביל להתאהב צריך למצוא את הריגושים האלה ואת הפרפרים בבטן, למצוא את הבחורה שמתאימה בשבילך, וכנראה שלי זה עדיין לא קרה. אבל אני למדתי משפט יפה לחיים 'הסבלנות משתלמת'. אולי זה יקרה בעתיד הקרוב".

יש גם תגובות קצת פחות טובות, כמו נגיד "הוא כמו הבנות היפות שלא עושות כלום ומקבלות לייקים" או "איפה הפואנטה?". איך אתה מתמודד איתן?

"כמו שאני מתמודד עם תגובות יותר טובות. כמו שאמרתי, אנחנו נמצאים ברשת חברתית, ולצערי אנחנו חיים היום בדור שיש בו המון חוסר סבלנות ואין תמיד אהבת חינם. אין מה לעשות, וזה בסדר וזו הרשת החברתית, ולצד תגובות טובות תמיד יהיו גם תגובות רעות. את התגובות הרעות שאני רואה אני פשוט רואה, מחייך, וממשיך הלאה בחיים. יכול מאוד להיות שאם אני אלמד מהתגובות הרעות האלה ואולי אחפש לעשות איזשהו שינוי בסרטונים זה יעבוד לטובתי".

© מתוך האינסטגרם של אביב

לכל מי שלא יודע, הוחתמת בהפועל חדרה לחמש שנים מיד לאחר שסיימת בקבוצת הנוער. למרות הגיל הצעיר, אתה מרגיש שהצלחת להשתלב גם בסגל של הבוגרים?

"כן. אני כרגע שנה ראשונה בבוגרים, ואני יכול להגיד לך שהמעבר מקבוצת הנוער לקבוצת הבוגרים זה מעבר קשה מאוד מבחינת מנטלית. אתה נמצא עם חבר'ה חדשים שכולם יותר מבוגרים ממך, וכולם כבר יש להם איזשהו ניסיון ועברו כברת דרך בקריירה שלהם, ואתה בא כבחור צעיר, כשחקן חדש שכרגע מתחיל את קריירת הבוגרים. אני חושב שהסתגלתי, אני לאט לאט מסתגל, לאחרונה גם החלטתי לקבל הרבה יותר דקות משחק. המטרה שלי באמת להתפתח כמה שיותר, לעבוד קשה, להישאר צנוע ועם הזמן להפוך באמת לאיזשהו בורג משמעותי בקבוצה".

איך חברי הקבוצה שלך הגיבו כשהם ראו את הטיקטוקים בפעם הראשונה?

הוא צוחק, "האמת שהם שלחו את סרטוני הטיקטוק שלי בקבוצה בוואטסאפ, היה על זה באמת צחוק וסתלבט רציני, אבל לא נורא, הכול בסדר, אני אוהב אותם וצחקתי איתם גם. אני אמשיך להעלות למרות זאת".

© מתוך האינסטגרם של אביב

מה התוכניות לעתיד?

"קודם כל, התוכנית שלי היא כמובן להגשים את החלום שלי בכדורגל, וזה באמת להגיע כמה שיותר רחוק. הלוואי באמת להגשים את עצמי כי זה באמת חלום שאני עובד עליו מגיל שש. בנוסף לזה, אם באמת יהיה לי את הכוח ואת ההזדמנות להתחזק יותר ברשתות החברתיות ובאמת להגשים איזשהו חלום ואנשים אולי באמת יראו וידעו מי זה אביב לין, אני אהיה הכי שמח בעולם".

ולסיום, כדורגל או טיקטוק?

"אני חושב שאפשר לשלב את שניהם, לא? נשלב את שניהם ביחד, ונראה מה יהיה", מסכם בהבטחה.

תגיות
תגובות