נתפס ברשת: רום בהלול חשוף מתמיד. צילום פרטי

נתפס ברשת: רום בהלול חשוף מתמיד

רום בהלול בראיון מיוחד וחושף בגילוי לב על היציאה מהארון, הדרך שעבר ברשת, על הנתק מאמא וגם - על המסע שעבר מילד חסר ביטחון לנער חזק שאוהב ומקבל את עצמו כמו שהוא

רום בהלול הוא שם דבר בעולם הרשתות החברתיות, עוד משנת 2016, בה המושג "כוכב רשת", עוד לא היה באמת מוגדר, רום היה לאחד הנערים המוכרים והאהובים בתחום. "התחלתי ברשת בכלל כעמוד של כל מיני דברים שהיו מגניבים בעיניי, כמו רכבות הרים ומקומות בעולם, מאכלים ואיך לא, סליים", מספר רום וממשיך; "בהתחלה היו לי 7,000 עוקבים באותה התקופה וכשהתחלתי להעלות סרטונים של עצמי, שמתי לב שהקהל אוהב את התוכן שלי ואמרתי לעצמי, למה לא להמשיך לפתח את עצמי. הרשת נתנה לי את המקום להביע את עצמי ופשוט להיות מי שאני בסופו של יום".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"כשהתחלתי ברשת הייתי בתקופה של צומת דרכים, באותה תקופה בדיוק עליתי לכיתה ז' וגם עזבתי את אמא שלי. אז באמת, חיפשתי משהו שבאמת יתן לי את הסיפוק, יתן לי ליצור תוכן ולהביע את עצמי. עם הזמן ככל שזה נהיה יותר רציני והתחילו להגיע גם הצעות לקמפיינים אני זוכר שאני ניסיתי להביא משהו אחר לאינסטגרם, הייתי עושה יוטיוב בדקה וזה משהו שהרבה אנשים אהבו וגם אני אהבתי. אני משקיע על הדברים המון זמן ואני גאה בהם".

יש משהו שאתה מתחרט שפרסמת?

"אני חושב שפרסמתי המון דברים ברשת. עצם זה שאני מעל לשש שנים ברשת אומר שבעצם גם גדלתי ברשת. אני מגיל קטן הייתי ברשת והעלתי כל מה שהיה נראה לי בעין. עם הזמן הגדלתי את הסינון והפעלתי יותר שיקול בבחירות שלי אבל אני חד משמעית שלם עם כל מה שפרסמתי, עם התוכן שלי ועם הדרך שלי. אני חושב שטעויות לא עשיתי, אבל יש דברים שכן מיהרתי לפרסם או לעשות, לדוגמה היציאה שלי מהארון. היציאה שלי מהארון הייתה הדבר הכי חשוב שיצרתי. עשיתי את זה הכי מקורי שיכולתי והכי 'רום בהלולית' שיכולתי. היציאה שלי מהארון הייתה קליפ פארודי שהעביר את המסר הזה בצורה מיוחדת ומצחיקה שמראה שזה הכי לגיטימי ובסדר להיות מי שאתה, זה היה קליל ומגניב, לא מרגש וסוחף דמעות וזה היה מושלם בעיני. היום, כשאני מסתכל על זה ממקום יותר בוגר, אני מרגיש שיצאתי קצת מהר מדי מהארון. אני כן חושב שהיה לי מספיק זמן לספר לסביבה הקרובה שלי ואני כן חושב שהייתי בשל, אבל אני חושב שמיהרתי להביא את זה לקהל, לספר על זה. הרגשתי צורך כיוצר תוכן להוציא את זה לקהל שלי, אבל היום במבט לאחור אני חושב שכן יכולתי בתור אדם פרטי גם, להוציא את זה חצי שנה - שנה מאוחר יותר".

© צילום פרטי

אתה שלם עם היציאה מהארון?

"מהבחינה המקצועית, של התוכן, היציאה שלי מהארון הייתה הפקה מאוד מורכבת, זה היה יום צילומים בתל אביב ויחד עם חברים מוכשרים שלי כתבתי והפקתי את הכל. אני כן חושב שהיציאה היא מאוד יצירתית אבל היה לי טיפה קשה עם זה שהיא לא הייתה מושלמת, בעיקר בגלל הסאונד שהיה מזעזע. מבחינת הרגש אני שלם ברמות. אני חושב שעשיתי את זה בצורה הנכונה ביותר, הבאתי את עצמי בצורה הכי אמיתית והכי אני שיכולתי".

 

איך אבא שלך הגיב לזה?

"למען האמת אבא שלי היה הבן אדם השני שסיפרתי לו, סיפרתי קודם לחברה טובה שלי. סיפרתי לו כשהייתי בן 15. כיאה לכוכב רשת, סיפרתי לו את זה מול מצלמה ופשוט אמרתי לו - ׳אבא אני הומו׳ באותו רגע הוא חיבק אותי ואמר לי שהוא מקבל אותי ושהכל בסדר ואני זוכר שבערך חצי שנה לפני שסיפרתי לו, הוא אמר לי שהוא תמיד יקבל אותי לא משנה מה אעשה. אבא שלי תמיד השרה בי ביטחון וכשיצאתי מהארון הדבר היחיד שלא חששתי הייתה התגובה של אבא שלי, ידעתי בלב שלם שכל החברים שלי גם יקבלו אותי".

היציאה הכללית הייתה קשה?

"אני אהיה הכי כנה שיש לי לא היה קשה לצאת מהארון בפני הסביבה, אבל היה לי קשה להשלים עם זה ועם מי שאני. עברתי תקופה קשה, היה לי קשה לקבל את עצמי ולהבין שהכל בסדר. היציאה עצמה הייתה מפחידה אבל אני שמח להגיד שלי היא לא הייתה קשה כמו לאחרים כי בורכתי בסביבה מדהימה שקיבלה אותי ועטפה אותי".

 

היית משנה משהו בתהליך שלך ברשת עד היום?

"למען האמת, לא. יוצא לי המון לחשוב על התהליך שעשיתי ואני חושב שעשיתי הכל במקום הנכון. אני נמצא ברשת ממש מהיום הראשון ואני נשאר על אותו הגל, כמובן שהעולים עוקבים והקהל מתפתח. העובדה שאני עושה את מה שאני עושה כבר שש שנים מוכיחה את זה. מילד שהוא מאוד חסר ביטחון, הפכתי לילד עם המון ביטחון עצמי וקבלה ואהבה עצמית מטורפת וכמובן רכשתי לעצמי מקצוע לחיים שאני אוהב אותו. בתור ילד הייתי מאוד מבואס מזה שכל אחד ידע מה הוא רצה לעשות ורק אני לא וברגע שמצאתי את הייעוד שלי ברשת משהו בי נרגע והשתנה, התעצם. כיום אני מנהל סושיאל מדיה לעסקים וזה מקצוע שאני כל כך אוהב ונהנה בו. יש לי המון ניסיון וידע במה שאני עושה ואני הכי שמח על זה בעולם".

בעידן שמרובה בפילטרים, נראה כי רום מסרב להישבר תחת המוסכמות החברתיות ולהיות מי שהוא, כמו שהוא. אחד מהרגעים הבולטים שהוכיחו זאת היה בשיא שלב ההתבגרות של רום, כשבגיל 16 החליט שהוא רוצה להתחיל לעשות ציפורניים, והלך על זה. "מאוד חשוב לי להיות נאמן למי שאני וקהל שלי גם רואה את זה ומחבק את זה. אני לא מסתיר את עצמי או את מי שאני, הם חברים שלי. אני לא קורה להם מעריצים, כי הם לא מעריצים הם אנשים שהפכו להיות חלק מהסביבה שלי דרך הרשת, אני מחובר אליהם בטירוף".

© צילום פרטי

"עד גיל 15, לא הייתי כל כך פתוח ברשת כמו שאני היום. פחות דיברתי על נושאים שנויים במחלוקת וזה הגיע לנקודת שיא אצלי שהרגשתי בשלב מסויים שאני לא הכי אמיתי עם העוקבים שלי והחלטתי שזהו, אני הופך להיות יותר אותנטי ולא פייק, כי זו הסיבה שנכנסתי לרשת והוספתי באותו יום, משהו שכתוב לי בביו עד היום - 'תמיד זמין אם אתם צריכים לדבר עם מישהו' והוספתי את זה כי רציתי לתת לקהל שלי יותר מקום ולהיות חשוף ואמיתי כלפיהם".

אתה שלם עם מי שאתה היום?

"אם הייתי עונה לך על השאלה הזאת לפני שנה כנראה שהייתי אומר לך כן, אבל הייתי משקר. היום אני מרגיש שאני שלם עם עצמי במאה אחוז, אני מרגיש שאני במקום מאוד מאוד טוב, אני אוהב את עצמי, את איך שאני נראה ואת האופי שלי. אני מאוד שלם עם מי שאני היום ועם התהליך שעשיתי, אם זה הדרך שעברתי ואם זה ההישגים שהגעתי אליהם, אני מרגיש שאני במצב הכי טוב שהייתי בו עד היום ומאושר מאוד".

איך שומרים על רלוונטיות ברשת לאורך זמן?

"אני חושב שאני דמות שנשארת לאנשים בראש. מה שאני טוב בו זה חידוש, אני כל פעם ממציא את עצמי מחדש ודוחף את עצמי למקומות אחרים, כל הזמן הדברים אצלי משתנים ומתחדשים".

תגיות
תגובות