יוטיוב מסכמים: "דובשנייה" ו-"פאודה 4" בטופ. ערן לוי, אוהד רומנו

יוטיוב מסכמים: "דובשנייה" ו-"פאודה 4" בטופ

2022 מתקרבת אל סיומה וכמדי שנה ביוטיוב נותנים לנו תמונת מצב על הקליפים והשירים הטרנדיים בישראל • "דובשנייה", "מי זאת?", נועה קירל ונונו בטופ המוזיקלי, "פאודה", קווין רובין ועידן תלם בטופ הסרטונים • הרשימה המלאה!

כמדי שנה, ביוטיוב עורכים את הסיכום השנתי המקומי, כזה שנותן תמונת מצב על הסרטונים והמוזיקה הנצפת ביותר בפלטפורמה במהלך השנה האזרחית החולפת. מי בטופ השנה?

המנצחים הגדולים של השנה במוזיקה הם שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז עם "דובשנייה", שיר השנה ב- YouTube. אגב, בסך התברגו לרשימת עשרת הקליפים הגדולים של 2022 ארבעה שיתופי פעולה מוזיקליים.

השנה, נשים זכו לשישה מקומות בעשירייה הראשונה - הישג חסר תקדים מאז החלה YouTube לפרסם את סיכומי השנה שלה. זו גם השנה השניה ברציפות שבה זמרת תופסת את המקום הראשון ברשימה, לאחר שבשנה שעברה הייתה זו עדן בן זקן עם השיר "מועבט", שחברה לדיג'יי איתי גלו.  

אנה זק במקום השני עם "מי זאת"; שירז אברהם ובנאל בן ציון עם "חסרה לי ברמות" שאמנם לא הגיע לפלייליסט של מרבית תחנות הרדיו, אך כבש את המקום הרביעי ברשימת YouTube ו"פעמון" של נועה קירל ואיתי גאלו שסוגר את החמישייה הראשונה.

 

נועה קירל כבשה מקום נוסף בעשירייה הראשונה, כאשר השיר "פנתרה" מתברג במקום השמיני. אישה נוספת ברשימת עשרת הגדולים היא נונו, ששיתוף הפעולה של עם שגיא קריב, "Cute Boy", מתברג במקום השישי. 

 

מה לגבי הסרטונים?

בראש רשימת הסרטונים הטרנדיים ביותר השנה - הפרק הראשון בעונה הרביעית של פאודה (yes). הפקות מקור נוספות שהתברגו השנה ברשימה הן פרק הבכורה של "משפחת שדה" (Hot) במקום החמישי והפרק הראשון של "שעת אפס" (כאן 11) במקום השמיני.  

 

במקום השני ברשימת הסרטונים התברג שיר האליפות של פלד למכבי חיפה, אלופת המדינה 2021/22. גם במקום השלישי התברג סרטון מוזיקלי מעולמות הספורט: מופע המחצית של גמר הסופרבול בכיכובם של ד"ר דרה, סנופ דוג, אמינם, מרי ג'יי בלייג', קנדריק לאמאר ו-50 סנט בערוץ ליגת הפוטבול האמריקאית.  

 

אנה זק, שכבשה את המקום השני ברשימת המוזיקה, מככבת באופן עקיף גם ברשימת הסרטונים, עם שני דיבובי מחווה מצחיקים שהוקדשו לה ע"י ערוץ מדובבים (מקום רביעי) ואמיר חכים (מקום שישי). 

 

עוד ברשימה: במקום השביעי - סרטון ההכרזה על ההיריון של דניאלה וקווין רובין, שגם כיכב ברשימת הסרטונים בשנה שעברה עם סרטון הצעת הנישואין שלו.

 

את הרשימה חותמים שני סרטונים מז'אנר "מה עשיתי ב- 24 שעות" של יוטיוברים מצליחים: "אוכלים רק קינוחי פיסטוק במשך יום שלם" של עידן תלם (Inde Game) ו- "קניתי להומלס כל מה שהוא רוצה במשך 24 שעות" של Festivy. 

 

YouTube דיווחה שתכני Shorts נצפים על ידי למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים רשומים מידי חודש, עם 30 מיליארד צפיות מידי יום בממוצע. החברה גם הכריזה ששילמה למעלה מ-50 מיליארד דולר ליוצרים, אמנים וחברות מדיה בשלוש השנים שקדמו ליוני 2022. יותר משני מיליון אנשים משתתפים בתכנית השותפים של YouTube ברחבי העולם. ל-YouTube Premium ו-YouTube Music יותר מ-80 מיליון משתמשים, מרחבי העולם. 

עשרת הסרטונים הטרנדיים ביותר בישראל 2022 

1. פאודה 4 | פרק 1 המלא!- yes tv (יס

2. פלד - שיר האליפות 21/22 של מכבי חיפה-.Maccabi Haifa F.C

Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige, Kendrick Lamar & 50 Cent FULL Pepsi SB LVI Halftime Show- NFL

4. אנה זק - לך לישון (Prod. By Jordi) - דיבוב מצחיק-מדובבים

5. משפחת שדה - פרק הבכורה המלא!- HOT

6. אנה זק - מי זאת || Anna Zak - Mi Zot - דיבוב מצחיק- אמיר חכים 

7. דניאלה בהריון- קווין רובין 

8. שעת אפס| פרק 1 - השיעור- כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי

9. אוכלים רק קינוחי פיסטוק במשך יום שלם Inde Game

10. קניתי להומלס כל מה שהוא רצה במשך 24 שעות!!- Festivy

עשרת הקליפים הטרנדיים ביותר בישראל 2022:

  1. 1. שחר סאול - דובשנייה מארח את אגם בוחבוט ונורוז (Prod. by Ishta, Triangle)

  2. 2. אנה זק - מי זאת || Anna Zak - Mi Zot

  3. 3. עומר אדם - לבד על המיטה (Prod By Gil Vain & Tal Castiel)

  4. 4. בנאל בן ציון ושירז אברהם - חסרה לי ברמות

  5. 5. נועה קירל & איתי גלו - פעמון | Noa Kirel X Itay Galo - Paamon

  6. Nunu X Sagi Kariv - Cute Boy | נונו X שגיא קריב - קיוט בוי

  7. 7. עדן חסון - עושה לי צרות | Eden Hason - Osa Li Zarot

  8. 8. נועה קירל - פנתרה (Prod. By Jordi)

  9. 9. אושר כהן - אהובי לב אדום

  10. 10. אייל גולן - בזמן האחרון (Prod. by Offir Cohen & Nadav Asulin)

מבוסס על צפיות מישראל של קליפים רשמיים שהועלו ב-2022.

תגובות