מטרה טובה: למה עומר דרור עם שפם מזויף?. צילום: אור ניר

מטרה טובה: למה עומר דרור עם שפם מזויף?

אם תמיד חיפשתם תירוץ איך לא להתגלח, עכשיו יש לכם סיבה. נובמבר בלי גילוח הוא פרויקט להעלאת המודעות למחלת הסרטן, שהחל ב-2009. גם הסלבס הישראלים משתתפים

בימים אלו מציינים ברחבי העולם וגם בישראל את חודש "מובמבר" חיבור המילים מוסטאש (שפם) ונובמבר, כאות הזדהות עם בריאות הגבר בכלל וסרטן הערמונית בפרט.

עידו מוסרי מתגייס למטרה
עידו מוסרי מתגייס למטרה © אור ניר

המטרה של "מובמבר" היא להגדיל את המודעות למחלת הסרטן בכך שנאמץ את השיער שלנו וניתן לו לגדול פרוע וחופשי במשך חודש, ואת הכסף שבדרך כלל מוציאים על גילוח וטיפוח השיער תורמים לקרן למניעת הסרטן. אבל לא מדברים רק על בנים - המטרה היא שגם בנות לא יורידו את השערות שלהן במשך חודש, ויתרמו גם הן את הכסף לרומה. 

מנחת הטלוויזיה לוסי אהריש תורמת
מנחת הטלוויזיה לוסי אהריש תורמת © אור ניר

הכל התחיל בסתיו בשנת 2009 כשרבקה היל וחברתה עשו סיעור מוחות במטרה למצוא דרך שבה כל אדם ללא קשר למגדר, הכנסה, גיל, ומין יוכל לגייס כסף כדי להילחם בסרטן ולעשות זאת בדרך כיפית. כמעט כולנו מבזבזים כסף וזמן על טיפוח בין אם זה גילוח, שעווה או מריטה. אם רק אנשים היו נותנים לשיער שלהם לגדול חופשי ואת הכסף תורמים לצדקה. חברים ובני משפחה יכולים לחבור ביחד ולעשות חודש נובמבר שעיר במיוחד ביחד.

השף מאיר אדוני
השף מאיר אדוני © אור ניר
הסטייליסט גל אפל
הסטייליסט גל אפל © אור ניר
יפה לו שפם
יפה לו שפם © אור ניר

"מובמבר" בלי גילוח התחיל כעמוד פייסבוק עם מתחת ל-50 לייקים בשנה הראשונה שלו, והיום זהו עמוד אינטרנט מצליח שתורם לצדקה ועוזר להעלאת המודעות.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

 
תגובות