נבחרי פרוגי 2014: הזוכים הגדולים!!!. צילום: ראובן שניידר, ענת מוסברג, רפי דלויה, אור גפן

נבחרי פרוגי 2014: הזוכים הגדולים!!!

אתם בחרתם והצבעתם באתר לנבחרי השנה שלכם לשנת 2014, מי זכה בתואר שחקן השנה? מי זמרת השנה? ואיזה סדרה אנחנו לא יכולים להפסיק לצפות ונבחרה כסדרת השנה?

כוכב הילדים והנוער תובל שפיר הוא שחקן השנה שלכם. שפיר כבש אותנו ב"גאליס" והפך להיות השחקן הפופולרי ביותר של הילדים והנוער. השנה גם ראינו אותו בסרט "גאליס/ המסע לאסטרה", כובש את היכל נוקיה ובפסטיגל!
 
© רפי דלויה

הכוח הנשי לצד תובל שפיר היא לא אחרת מאליאנה תדהר שקוטפת את תואר פרס שחקנית השנה של פרוגי! בדיוק כמו שפיר ראינו אותה מככבת השנה בסדרה "גאליס" בסרט "גאליס/ המסע לאסטרה" על במות נוקיה ובפסטיגל, השנה גם ראינו אותה בתור הפרזנטורית של דאורדורנט של קרליין פור גירלס, וכל יום שישי היא על מסך הטלוויזיה שלנו בתכנית הבידור "הכל הולך".

© רפי דלויה
 

זוג השנה המתוק של פרוגי הם לא אחרים מאשר שחקן השנה שלנו תובל שפיר ובת זוגו דור קדוש שגורמים לנו פשוט להתאהב בהם בכל פעם שהם מעלים תמונות זוגיות שלהם ביחד לאינסטגרם, כאלה מתוקים!

© אינסטגרם
 

הסדרה שבה משתתפים שחקני השנה שלנו "גאליס" היא סדרת השנה שלכם. ב22.2.15 כבר נוכל לראות את העונה החדשה של הסדרה ולהתמכר שוב מחדש, בואו לא נשכח את העובדה שהסדרה הפכה להיות הצלחה כל כך גדולה שיצרו לה ספרים, מופע ענק בנוקיה, סרט ועשרות מוצרים. אלפי מעריצים לא טועים.

© רן מנדלסון
 

סדרת השנה של הוט "זגורי אימפריה" בכיכובו של עוז זהבי זכתה גם אצלנו כסדרת השנה שלכם לאחר שגרמה לנו להתמכר למשפחת זגורי מבאר שבע וללאפל של בבר.

© אוהד רומנו
 

התכנית אינסטוש בהנחייתה של שנהב דעבול, שמראה לכם בכל שבוע את התמונות והסרטונים הכי חמים של המפורסמים ברשת זכתה אצלכם במקום הראשון כ"תכנית השנה בפרוגי".

עומר גולדמן פרצה אלינו לראשונה ממש לא מזמן בסדרת הטלוויזיה המצליחה של גיורא חמיצר "שכונה" כאחות הגדולה ויקי וכבר כולנו הספקנו להתאהב בה והיא אפילו זכתה בתואר "פריצת השנה" שלכם. 

© רפי דלויה

בחודש הבא אסתי גינזבורג תלד לראשונה את הילד הבלונדיני הראשון שלה, לאחר שגינזבורג חשפה לכולנו לפני כשמונה חודשים ברשת האינסטגרם שהיא בהריון אפשר לומר שההריון שלה נתן לה את תואר "הריון השנה".

© אינסטגרם
 

הראפר איזי שהספיק לכבוש עשרות במות בישראל וגרם ללא מעט אנשים ובעיקר בני נוער להתאהב ולהתחבר אליו בשירים מרגשים או בשירים מקפיצים קיבל אצלנו את תואר "זמר השנה בישראל" של פרוגי.

 
 

זוהי השנה השנייה ברציפות ששירי מימון קוטפת את התואר שלנו בתור זמרת השנה שלכם, לאחר שפרצה אלינו ב"כוכב נולד" לפני יותר מעשור היא מצליחה להוציא להיט אחר להיט ולהכנס ללב שלנו.

 
 

עם קרוב לחמישה מיליון צפיות ביוטיוב, מוקי שופט "הכוכב הבא" מוציא את השיר "ילד של אבא" וגורם לכולנו להתאהב בו ולהמשיך לשמוע את השיר בריפיט.

 
 

זמר השנה שלכם מחו"ל הוא ללא ספק ג'סטין טימברלייק שאפילו השנה הגיע לעשות ביקור קטן בישראל, איך אנחנו יכולים לשכוח את השירים של טימברלייק ולא להתאהב ולהתמכר?

 
 
 
 

 הלהיט שגרם לכולנו להתמכר הוא Chandelier של סיה, מהקליפ של הרקדנית שרוקדת בצורה יפייפיה עם הבגד גוף עד לשיר ולקול המדהים של סיה, אין ספק שהשיר הזה הפך ללהיט וכולנו פשוט לא מסוגלים להפסיק לזמזם אותו.

 
 
 
 

 טרנד השנה שלנו הספיק להגיע לא רק אלינו אלה גם למפורסמים בחו"ל וכמובן שזה אתגר דלי הקרח שבו חבר מאתגר אותך ויש לך 24 שעות לשפוך על עצמך דלי של קרח או לתרום מאה דולר לעמותה למען חולי ALS.

 

 

תגובות